• kotten_79

30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*

Hallå tjejer..

9 dar kvar..
    Har ni allt klart

• Svar på tråden 30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*
  • drea

Pansartax!

Låt oss hoppas det, för jag vill inte halka på berget eller se ut som en dränkt katt i håret!

• Fru Luthman

Några droppar regn vill vi väl ha, det ska ju betyda lycka..

Men annars sol eller åtminstonde uppehåll och värme!

• drea

Jag tar hellre inget regn alls än lite

• pansartax

Det regnade på vårt bröllop (i lördags) och det hade för- och nackdelar. Den största nackdelen var att vi inte kunde fotograferas ute som vi tänkt, utan fick åka till en fotostudio. Den största fördelen var att regnet gav en sval och skön kväll. Med dryga 80 gäster, varav ganska många dansade ganska mycket i ganska många timmar, hade det blivit olidligt varmt om det var bara några grader varmare ute än det var.

• Kicka

jag vill ocksà vara utan regn! Det ser tyvärr inte ut som om vi kommer bli det. Nàja, jag har beställt ett störe tält till fördrinken men det skulle vara lite synd att behöva ta fotona i studion.

• drea

För vår del ska ju vi vara ute i skärgården och har ingen möjlighet till studio i samband med vigseln.

• Fru Luthman

Vi får nog fota i kyrkan om det skiter sig helt med vädret. Finns ingen studio i närheten men smhi lovar i alla fall uppehåll där vi ska vara...

• drea

Fick klänningen med posten i går....

Ser inte alls ut som jag tänkt mig
    Måste sy om den i midjan för där är det värst! Det glappar nämligen med 3cm mellan över- och underdel... suck!

• Fru Luthman

Va trist drea, *kramar om* precis vad du behöver 3 dagar innan det är dags..

Sitter och skriver ut och viker festprogrammen. Insåg igår att jag glömt fixa pappersdukar till mottagningsbordet och hårfärg har jag inte köpt än.
    Men jag ska inte "klaga" för jag har bara små saker kvar.

• Babykitten

oj oj.. mindre kul drea .. själv skall jag få tag på kantorn, samt lite småfix m klänningen.. men det löser sig.. är dock rätt nervös och ringer min mamma, som fixar käket , ofta för att fråga om hon verkligen inte behöver hjälp m ngt *ler*

Svar på tråden 30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*