30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*
Hallå tjejer..
9 dar kvar..
Har ni allt klart
Hallå tjejer..
9 dar kvar..
Har ni allt klart
Fru Luthman
Har du ingen bild på ditt kyrkop, vet inte hur jag ska göra riktigt, eller har du ordningen?
Idag åker vi ner till Skåne inför bröllopet på lördag.
Lycka till tjejer!
Bamsekram,
/S.
Kotten79,
har inte hunnit fixa någon bild än, men ordningen har jag...
Vi har enormt mycket solosång i vår vigselakt så jag sätter de som normalt inte "ingår" inom parantes.
Ingångsmusik
(Solosång)
Psalm 1
Textläsning
(Solosång)
Vigselakt
solosång
Psalm 2
Vigseltal
(solosång)
Psalm3
Utgångsmusik
Sen är det ju mängder med saker som händer därimellan men jag har valt att bara ta upp de stora sakerna när vi har så många solosånger.
Sedan har jag texterna på våra psalmer i vigselbladet då vi har en bröllopsversion på texten av psalm 199
frenchi, hur gick det med pappas kostym?
Nu är det bara fyra dagar kvar och jag har ont i magen..
Snart är vi där tjejer och går uppför gången med drömprinsen vid sidan - ja eller hur ni nu gör..
Vi har prickat av många saker på listan och bestämt oss för att strunta i strulande släktingar.
Hur går det för er?
Jag har fortfarande inte fått min klänning, men enl posten borde jag få den i dag eller i morgon!!!
Sen är det bara morgongåva och underkläder kvar att köpa och lite andra småsaker!
drea, är du inte nervös?
Jag har bara småsaker kvar men är ändå lite avtrubbad...
Jo, jag är nervös... drömmer mardrömmar om att jag ska bli gift i mitt nattlinne!
drea, nattlinne är säkert fint!!
hittar själv på nya saker som bara måste göras och finnas typ hela tiden!! *suckar*
Nu såg jag att de lovat regn på lördag *suck*
drea - förhoppningsvis gäller det inte skärgården! Ofta är det ju fint där trots regn på land.