30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*
Hallå tjejer..
9 dar kvar..
Har ni allt klart
Hallå tjejer..
9 dar kvar..
Har ni allt klart
Fru Luthman
Tack!
Jag ska försöka prata med Siden Carlson på lunchen och se om de har något förslag... måste fixa det i kväll i sånt fall, för mina föräldrar åker till stället vi ska vara på redan under fredagen, och tar då med våra kläder.
drea hur gick det, kan de fixa klänningen åt dig??
Nu är det "bara" två dagar kvar.. och vi blev svenhippad igår *ler* av min m2bs släkt, jättekul.. lite lekar, god mat och vin, fick visserligen en stor klänning gjord av ett påslakan, så jag såg ut som en stam mamma någonstans i afrika *ler* och m2b fick en pippigul velour dräkt alá 70-tal, säkert 2 storlekar för liten, samt mössa m rastaflätor *fnissar* men skitkul hade vi iaf.. precis så där lagomt..
Vi sov igår..
Det var jätteskönt!! Somnade framför tv:n efter maten. Så igår blev det inte så jättemycket gjort men det mesta är nog hemma.
Har jättemycket pirr i magen idag..
Har gjort bröllopskryss idag och fixar klart morgongåvan. Imorrn är jag ledig och inte i närheten av någon dator så jag får önska er andra lycka till så hörs vi när vi är fruar!!
Vi gör det fru Luthman *ler* lycka till..
Själv har jag hunnit få hem mitt fru nilsson linne med.. men det är tajt vill jag lova.. måste vara mkt små storlekar *suck* men men allt klär en skönhet ..
Lycka till allesammans! Nu är det inte långt kvar...
Hej!
Nu har jag fixat klänningen så gott det går. men när jag skulle prova den gick blixtlåset sönder, det var bara tråcklat, så jag fick sy det ordentligt.
dessutom fick min kille, som hyrt sina kläder, fel färg på flugan och allt för stora byxor. flugan kan vi inte göra nåt åt, det är beställningsvara, men byxorna fick han byta. så nu kommer våra blommor inte stämma med de färger vi har på oss... suck!
hoppas på fint väder! Har dock fixat ett golfparaply i fall att...
lycka till allihopa!
Är så ledsen! Min pappa opereras imorgon för sin aorta anerysm och kan inte komma på bröllopet. Eftersom min mamma gick bort för 10 år sedan har jag inga föräldrar med....känns botten just nu.
Trist miss N, men hoppas att det går bra för din pappa och att Ni får en riktigt trevlig dag iaf..
Snart är de bara 1 dag kvar.. Guuud vad nervös jag är.. Hoppas på fint väder
mm e såå nervös jag med, enl väder prognosen inför lördagen häromkring, bör det bli samma väder som vi haft idag, och inte mig emot..*ler* lite molnigt, mest sol och definitivt inge regn har det vart idag..