• kotten_79

30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*

Hallå tjejer..

9 dar kvar..
    Har ni allt klart

• Svar på tråden 30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*
  • slurp

Va orättvist..
    Sitter på jobbet och fixar vigsel- & festprogram samtidigt som jag fixar på min blivandes morgongåva och sköter mitt jobb.. Tur att så många av mina kunder är på semester..

• misich

Äntligen är festprogrammen också klara!

Skrev ut festprogrammen igår - 400 sidor!
    Idag har jag pysslat ihop dem!

Ännu en grej att "bocka av" i planeringen!

• slurp

vigselprogrammen är utskrivna ska mecka ihop dem i helgen och fixa det sista som saknas till festprogrammen.

Det är endel kvar att göra.. *pust*

• Miss N

Oj, oj säger jag. Orkar inte ens tänka på allt som ska göras. Det är väl framför allt festprogrammet och låtlistan. Puh...

• frenchi

En till som gifter sig den 30/07!!!!ooohhh saaa streessad.Jag tror att allt ar klart vigsel programmet fixade prasten at oss igar.
    Nu ar det bara lite pyssel kvar som franska dragéer till gasterna + att skicka lite vagbeskrivning och fixa upplockning av gaster som kommer fran utlandet.
    Langtar men man ar ju lite radd att man har glomt nagot eller att man gor bort sig i kyrkan!Hoppas att vi far fint vader!!

• misich

7 dagar kvar..

Vi får verkligen hoppas det blir fint väder!!

• slurp

ja, fint väder vill vi ha, men kanske en droppe regn på morgon eller kväll eftersom det sägs att det ger lycka..

Idag har rätt mycket fixats till. Har börjat fixa ihop vigselprogrammen och alla gästernas presentaskar är fixade samt placeringskort.

Om en vecka är vi gifta tjejer..

• magdan

Ojojoj, vad tiden går! Om en vecka är man fru då...
    Fortfarande en hel del att göra (framför allt ett samtal och sista koll med fotograf, kantor, präst, solister, instrumentalister osv...)
    Nån mer än jag som är lite nervös?

• Fru Luthman

Lite nervös av och till.. Vigselprogrammen blev just färdiga. Nu är det bara strulande släktingar som ställer till det och självklart sakerna som är kvar att fixa.
    Bara 6 dagar kvar!!

• frenchi

ja nervost ar det och bara 6 dar kvar och fru luthman haller med dig att det ar slaktingar som strular.Tydligen sa har min kara pappa gatt och kopt en rosa kostym far val hoppas att det ar ett skamt och om det ar ett skamt sa ligger inte jag pa golvet precis och kiknar av skratt!!
    Vi har bara lite dekorationer till fest lokalen att handla lite alkohol kvar.
    Vad tiden har gatt fort. Lycka till alla som gifter sig den 30.07 ar ni ocksa stressade eller kolugna??

Svar på tråden 30/7... 9 dar kvar *ihhhhhhh*