• White oleander

Trosa vs string

Vad gor man nar man inte egentligen gillar string, det ser ju inte bra ut oavsett hur valtranad man an ar, men anda maste anvanda det for tajta/ljusa byxor? For det finns ju inget annat som inte visar troskanten! Vet att manga fabrikorer sager att de inte ska visa kanten men likforbannat gor det anda.

Boxers och vanliga trosor ar ju 1000 ggr snyggare men de visar ju kanter. Sa vad gor ni andra dar ute?

P.S Och varfor har vi blivit dodligt radda for troskanter forresten? Jag tillhor sjalv den gruppen... suck.

• Svar på tråden Trosa vs string
  • Ellte

linalus: Olika...dem jag gillar i modellen :D Lindex microfiber är kanon i modellen men jag gillar inte materialet. De hade tidigare underbara i bomull men de är ändrade nu så jag gillar dem inte alls. Mina senaste favoriter är asbilliga som jag köpte i Japan *fniss* Jag har nog en bra rumpa som varken är särskilt lång eller bred i förhållande till min övriga storlek :? ;)

• Hej baberiba

Teddan1

Min m2b gillar boxer på mig....eller boxer med lite lite string....vet inte vad de heter men tyget smalnar av ganska fort i början på rumpan men sen så är det tyg på själva rumpan....kan det heta "brasilianska string".....:D...öhh...vet inte...svårt att förklara.

Hurra för Boxer så skönt !!

• Yster

Sloggi hot hips är ett sloggis nya hipstertrosa i tunt microfiber utan några sömmar. Du kan se dem på deras hemsida. Hoppas länken funkar...

Sköna, snygga, syns ej under byxor och dessutom populärast därhemma.

www. sloggi. com/se/main.php?&uID=2567694

• Yster

Bort med mellanslagen förstås...

• Ellte

De var ju supersnygga Yster... Synd att de är i sånt material...men kanske värt att testa ändå :)

• Yster

Visst är de snygga! Testa absolut! Om inte annat kan de ju fara lite festtrosor eller hur?

• Wih

IronGirl

Ja, Yster gav ju ett alldeles ypperligt svar på din fråga. :)

Apropå materialet i dem: jag hatar verkligen syntetmaterial/glansiga trosor i vanliga fall, använder endast bomullstrosor (tråkiga jag), men dessa ÄR verkligen sköna! Man blir inte så där fuktsvettig som i andra sorters trosor...

• blivande fru J

Jag kör boxer eller troslöst, aldrig string eller vanliga trosor.

• Ellte

Låter strålande Wih! Då ska jag definitivt testa... Är normalt lika "tråkig" som du ;)

• White oleander

Ojda! Den har traden drog verkligen ivag. Kul!

Jag haller med om att om man har ett par bekvama string sa ar de skonare an trosor som aker in osv. Men snyggt ar det ju inte, men jag anvander dem for att slippa dubbelskinkan som sagt.

Teddan1, min man gillar inte string. Han ar mer for rejala saker dvs, tackande och mer eller mindre vanliga trosor. Men mitt ex daremot alskade string, fast han var ju mer "porrig" overhuvudtaget.
    Ett annat ex gillade 'sportunderklader' eller vad man ska kalla det, rejala bomullsunderklader, helst i vitt ocksa.

Hoppas det besvarar din fraga, sag att inte sa manga hade svarat pa den.

Kan vi inte alla lista skonaste, snyggaste underkladerna for att tipsa vara medsystrar?

Mina klart skonaste ar On Gossamer. Grymma!

Finns det nagon som gor tunna bomullsunderklader forresten, tycker att de alltid ar sa tjocka?

• Dallandra

Min sambo gillar inte string, han tycker att det är sexigast med boxer/hipsters :)

Vilket är bra eftersom inte jag heller gillar string :D

Jag gillar inte heller konstmaterial på trosor utan vill ha bomull!

• Leksandsbrud

Jag vill också jubla över Sloggi Hot Hips! Helt fantastiska trosor som gör både mig och min M2B glad. Han gillar inte string utan vill se lite mer trosa och detsamma gäller mig, men string känns ibland som ett måste då man trots ganska slimmad rumpa inte vill ha fyra skinkor... ; ) Det syns verkligen inte någonting när man har dessa på sig! Funderar faktiskt på att ha ett par vita såna under klänningen under vigseln då min klänning är så tajt och jag inte vill gå helt naken i kyrkan. Köp dem!

• IronGirl

Ärligt talat gillar min kille mest om man är naken :)

• hbn00002

Roligt att så många passade i Sloggi hot hips. Jag tycker de är urfina och köpte ett par. Men de knölar ihop sig i rumpan för mig. Jag har en typ "afro-rumpa" om ni förstår uttrycket. En sån där putig rund sak. String är mycket bekvämare. Men jag håller med, de är jättesnygga!

• Helena V

Jag kan ärligt säga att efter en dag med stringtrosor skulle jag antagligen ha blivit galen. Kan knappt tänka mig värre tortyr!
    Jag struntar helt enkelt i troskanter, eftersom jag alltid har jeans så syns de ändå inte så himla mycket, men jag har också gärna lite längre tröjor som täcker rumpan. String är helt enkelt inte ett alternativ, jag skulle bli vansinnig!

• Dallandra

Helena V
    Håller helt med! Sist jag hade string ( för över 2 år sedan) fick jag gå hem och byta, det var sååå obekvämt!

• Julibrud 40+

Okej alla Sloggi Hot Hips diggare, hjälp mig please
    Hur ska Sloggi-märket sitta? Bak eller fram? Tvättlappen brukar ju sitta till vänster i trosorna om den inte sitter bak. Om jag tar på mig mina Sloggi Hot hips med märket fram och tvättmärket till höger så åker troskanterna in i baken! Vänder jag på trosorna, och som jag tror, har på mig dem felvända så funkar de! - eller är jag helt felkonstruerad? Låter som ett I-landsproblem, jag vet - men fler som råkat ut för detta? hälsar en som har baken fram

• ellma

Jag har aldrig tyckt att string är obekvämt. Jag har också afrorumpa (kul utryck, förresten :)) så nästan alla andra sorters trosor åker ändå in mellan skinkorna och ju större trosa desto mer tyg som skaver...
    Däremot tror jag inte underlivet mår så bra om man alltid har string, så ibland har jag "vanliga" trosor, men det är inte bekvämt. Jag har några riktigt låga vanliga som funkar.
    Hipsters ser jättesnyggt ut när jag sett andra som har det, men jag tror inte det är snyggt på mig (tyvärr). Om jag passade i dem och tyckte det var bekvämt hade jag definitivt skaffat mig några par i spets - betydligt sexigare än string!

• Wih

Julibrud 40+

Blomman ska vara fram, se bilderna på hemsidan...

Trist att de inte funkar för dig! :-/

Svar på tråden Trosa vs string