• White oleander

Trosa vs string

Vad gor man nar man inte egentligen gillar string, det ser ju inte bra ut oavsett hur valtranad man an ar, men anda maste anvanda det for tajta/ljusa byxor? For det finns ju inget annat som inte visar troskanten! Vet att manga fabrikorer sager att de inte ska visa kanten men likforbannat gor det anda.

Boxers och vanliga trosor ar ju 1000 ggr snyggare men de visar ju kanter. Sa vad gor ni andra dar ute?

P.S Och varfor har vi blivit dodligt radda for troskanter forresten? Jag tillhor sjalv den gruppen... suck.

• Svar på tråden Trosa vs string
  • loisa

Oftast syns stringar ännu mer. Strunt i om det syns, bär det som är bekvämast. Fattar inte varför tjejer har fått för sig att string skulle synas mindre?!? Den som har det allra minsta lilla underhudsfett på höfterna eller ovanför får ju världens valkar!

Strunt i kanter, ta det som är bekvämast!

• Hilde

He, he jag tillhör kategorin dödligt rädd för troskanter Har man en mjuk bakdel så är troskanten inte fördelaktig... därför string. Nu har jag iofs hittat trosor på Lindex som är i boxermodell, där de avslutas med resårpets istället för resår. Även fastän lite trosa kanske, kanske kan skönjas av en betraktare, så får man ingen dubbelrumpa

Dubbelrumpor av trosresårkanter = dagens I-landsproblem

• okt2006?

Jag använder en boxertrosa med mjuk kant från H&M, de är jättesköna och ingen kant syns!

• Hilde

Mjuka bakdelar gillar mjuka kanter *ler*

• Ellte

Vanliga trosor kan jag hålla med om ser hemskt ut under tajta brallor...särskilt om det är lite tajt så det blir fyra skinkor *ryser* Däremot ett par välsittande låga boxertrosor är fräscht och snyggt under vilka brallor som helst...tycker jag :)

Hög rysfaktor även på string som syns ovanför linningen :-S OM det nu ska vara string så köp LÅGA string...

• Yster

Sloggi hot hips! Visst, man visar mer av rumpan än med boxer eller vanliga trosor men inte som en string. De är supersköna, har inga kanter och varken syns eller känns men himla snygga.

• jeysilaine

Hilde, överallt som du finns får man sig ett skratt!!! Synd att du inte bor i Skåne

• Dallandra

Jag fattar inte heller varför man helt plötsligt har blivit livrädd för att det ska synas att man har trosor?! Det är väl helt naturligt eller?! :D

Jag kör med hipsters, underbart sköna och inga kanter :)

String vägrar jag att ha, det är obehagligt och fult :D

• Hilde

Hejsan jeysilaine!

Jag tackar för komplimangen *bugar "ödmjukt" mot golvet*

Hur går det för dig. Klar med studierna för i år? Jag sitter fortfarande o skriver. Väntar på lite svar från min handledare. Skulle lämnat in min uppsats för en vecka sedan, men han vill hela tiden lägga till nytt. Tur att det är för att han är engagerad och gillar uppsatsen ... fast jag är trött och vill lämna in NU!

• White oleander

Dum fraga kanske men ar inte hipster och boxer samma sak, alltsa likadant skurna?

Och det ar just dubbelrumpan/4 skinkor jag vill undvika. Men med boxer far man ju streck tvarsover skinkorna istallet for snett upp har jag markt!
    Ska man behova ga utan for att slippa linjer eller vad?

Svar på tråden Trosa vs string