• White oleander

Trosa vs string

Vad gor man nar man inte egentligen gillar string, det ser ju inte bra ut oavsett hur valtranad man an ar, men anda maste anvanda det for tajta/ljusa byxor? For det finns ju inget annat som inte visar troskanten! Vet att manga fabrikorer sager att de inte ska visa kanten men likforbannat gor det anda.

Boxers och vanliga trosor ar ju 1000 ggr snyggare men de visar ju kanter. Sa vad gor ni andra dar ute?

P.S Och varfor har vi blivit dodligt radda for troskanter forresten? Jag tillhor sjalv den gruppen... suck.

• Svar på tråden Trosa vs string
  • Dallandra

Jag äger inte ens ett par stringtrosor, slängde de få jag hade sist jag hade utrensning eftersom jag aldrig använde dem :D

• EhjärtaK = sant

Angående troskanter så måste jag säga att jag tycker det syns minst lika mycket när man har string. Dessa är ju inte kantlösa eller genomskinliga på något sätt. Jag tycker inte heller att det ser speciellt sexigt ut med en dallrig rumpa under ett par tunna nästan genomskinliga byxor *ryser*.
    Om man vill undvika troskanter så tycker jag att boxer/hipsters är det ända som fungerar, och dessutom så är man ju bara såååå snygg & sexig när man får av sig byxorna också . Att färgen (vitt) lyser igenom tycker jag är BRA

• Påsen

Om man inte vill att troskanten ska synas, så får man väl gå utan trosor.. Det syns ju oavsett vilken form det är.. Personligen tycker jag det är snyggare med "vanliga" trosor, eller boxer, när man har vita byxor.. String tycker jag ser mindre skoj ut, men, det är ju jag..

• EhjärtaK = sant

Åh nej, jag hann inte skriva klart . Jag fortsätter där jag slutade:

annars så lyser ju rumpan igenom! Om man dock vill undvika den skarpa färgkontrasten så kan man ju använda hudfärgade underkläder.

• Dallandra

Håller helt med, string under vita byxor är INTE osynliga och inte är det snyggt heller hela rumpan syns ju :D

• Ellte

amris: Det trodde jag med... nu vet jag inte vad jag tänkte på... Vad är det för brallor du tänker på? Jag kan inte komma på NÅGRA som inte funkar med mina låga boxers...har i princip bara sådana :D

• EhjärtaK = sant

Jag tror att många tjejer inte vet hur de ser ut bakifrån....

• Noiva

Jag använder bara boxer numera. Visst kan jag förstå att det används string.

Dock tror jag inte att string löser alla problem. Jag har sett flera tjejer i vita/beiga byxor och string där man kunde se varenda cellulitgrop hon hade på rumpan när hon gick...inte så snyggt.
    Jag hoppas verkligen att mina boxer döljer mina celluliter lite när jag har ljusa byxor

• missan71

Tja, man kan ju alltid gå utan trosor så slipper man kanter men får tvätta byxorna lite oftare...

• Kookie

Jag har bojkottat alla mina string och använder bara boxers/vanliga trosor. Åhlens har ett jättebra utbud om man gillar lite roligare/söta trosor. De sitter jättebra, är supersköna och lämnar en närmast obefintlig rand under byxan!
    Även H&M har numera rätt fina hipsters i spets om man vill vara lite finare!

Svar på tråden Trosa vs string