• White oleander

Trosa vs string

Vad gor man nar man inte egentligen gillar string, det ser ju inte bra ut oavsett hur valtranad man an ar, men anda maste anvanda det for tajta/ljusa byxor? For det finns ju inget annat som inte visar troskanten! Vet att manga fabrikorer sager att de inte ska visa kanten men likforbannat gor det anda.

Boxers och vanliga trosor ar ju 1000 ggr snyggare men de visar ju kanter. Sa vad gor ni andra dar ute?

P.S Och varfor har vi blivit dodligt radda for troskanter forresten? Jag tillhor sjalv den gruppen... suck.

• Svar på tråden Trosa vs string
  • pansartax

Så olika man tycker!
    Jag använder uteslutande string (och då inte med tanke på troskanter som eventuellt syns, utan för att jag tycker det är bekvämast). Dock tycker inte jag att det är snyggt, och värst är när man står och byter om på jobbet med rumpan bar och nån kommer in i omklädningsrummet

• okt2006?

Jag kan verkligen inte förstå att string någonsin skulle vara mer bekvämt än boxer/hipster!

• brud 080202

Jag änvänder bara boxer trosor nu och man märker ju att det blir mer och mer modernt string trosor reas ju ut hela tiden men det gör inte boxer.

Jag tycker att det är snyggare med boxer och om man ska ha ljusa brallor så kan man ju köpa hudfärgade trosor så syns det ju inte alls....

• Teddan1

....då kommer jag till en följdfråga, hoppas det är ok;
    tycker era män/killar/pojkvänner bättre om att se er i string eller boxer?
    Min blivande hatar string och tycker att det ser vulgärt ut, samt att rumpan blir snyggare i ett par lågt skurna trosor/boxer. Skönt, för det tycker jag med!! :)
    Har dock både string och trosor blandat, tycker inte att det är någon skillnad på komforten...

• plainol

Jag föredrar också heltäckande grejer, lågt skurna trosor som går ner runt hela baken. Ja, det är väl boxer antar jag? Fast inte med ben.

Min blivande tycker som Teddan1s kille, att string mest är lite äckligt. När han skulle köpa underkläder till mig blev det rediga bomullstrosor. Snyggt och sexigt, tycker han; skönt och snällt mot pH-balansen tycker jag :)

• plainol

Ah, troskants-"problemet" löser jag genom att

1) köpa trosor och byxor i rätt storlek, så baken inte delas upp i en massa småvalkar ;)

2) ha byxor i material som inte visar varenda detalj av huden under

3) låta bli att fundera på saken.

Klurigare är det, för mig, med tajta klänningar. Där har jag inte hittat något bra sätt än, utom att skippa trosorna då.

• brud 080202

Min kille tycker också att rumpan blir mycket finare i ett par lågt skurna boxer trosor

• linalus

Ellte: Vilket märke använder du på boxers?

• Wih

White oleander

Nej boxer och hipsters är inte samma sak. Hipsters är låga trosor och har inte lika bred kant som boxertrosor.

BÄSTA TROSAN är den tidigare nämnda Sloggi Hot Hips! Har dem i hudfärgat och stod framför spegeln och åmade mig i mina vita halvtransparenta byxor - ingenting syntes!! Ingen kant, ingen färg, och de är såååå sköna!

• IronGirl

plainol
    Jag hade nog skippat trosorna under klänningen ;)

Jag tycker string är bekvämt, men jag använder även boxer och hipsters.

Wih
    Vad är Sloggi Hot Hips?

Svar på tråden Trosa vs string