• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Min-Ah vet du om det finns mönster på nån liknande kjol/klänning ja ska ha. Tänkte om du råkat se nån, om du kollat i deras kataloger....

Va e det för spray? Har aldrig hört talas om... e den bra??

Provet gick jättebra de blev mycket väl godkända! :) De tyckte det va kul, o ännu roligare när de fick var sitt diplom. :)

Efter ridlektionen blev det barbacka ridning och korvgrillning. Mycket uppskattat. Så kul!! Förloåt, märks det att ja e hästmänniska??!! :D:D

• Gumsigos

Mmm ja tänkte ja skulle dit, men vet inte riktigt när. Har ju ett helt hus att renovera så snart han har semester... :(

ska ja va ärlig e minnet bra, men väääldigt kort....:D ja minns färgen o mönstret men modellen???

• Gumsigos

Godmorron tjejer!!

Nån som vill ta en fika? Ska in till staden en runda. Tyvärr har jag ingen nalle för tillfället, men e ni sugna kan vi ses vid Trendie vid 11.15. Åker redan 9,15 om ni vill ringa.

• Gumsigos

Hej Marie

Vi kommer gärna, jag tror att ungarna kommer. Ska bli kul o träffa alla :)

• Gumsigos

Hallå tjejer!!

inte klokt va ni hinner skriva när man fixar lunchen!! :D:D:D

Ja kan bussarna till IKEA, har åkt några ggr.

Går o har fjärilar inför september, känns nästan som när man fixar bröllopsfesten. Snacka om att tjuvträna ;)

Har inte koll på hur många som kommer men hoppas det blir fullt hus!!

Funderar på utsmyckning och bord o sånt.

Kollade med marskalken om han kunde spela nån låt, vi får se, han ska kolla. Nästan fullbokad, speciellt, juli o aug. :( Han brukar ha ett halvårs framförhållning. Sent ute??! :)

• Gumsigos

Hej!

Jo ja hitta mönster, som ja ska rita om. Förlänga så rynkorna får plats och förlänga bak till släp. I mönstret så finns liv också så kanske, kanske jag gör hela. Vem vet?!

Vi stod länge o kolla efter rätt tyg, och vi fann det på bröllopssidan, men inte rätt färg :( Får kolla runt på fler ställen. Men för kjolens del skulle det innebära ca 720.- (enbart kjoltyget) sen tillkommer ju lite tyll o sådant (inte underkjol inräknat) Priset som MBs hade för min kjol o livet som tillhörde va ca 7700.- o till det ett annat liv från Nixa som PASSA! 2200.-

Tror ni ja kommer att spara lite klirr om ja syr den själv?? :D:D

Jag tror inte på skrock om att inte sy klänningen själv. Om inte våra 11år lyckats knäcka oss än så varför skulle min klänning göra det?? ;)

• Gumsigos

Jag har ju kort på oss, har ju glömt att skicka ut dem till er!

Jag börjar få nippran här, har ju en till fest att arrangera o det börjar röra på sig. Hoppas bara att ingen försäger sig nu! Nu har jag börjat höra mig för lite bland vännerna.

Tyvärr fick ja höra i dag att Stanley som ja tänkte skulle spela firar 10 årig bröllopsdag dan innan festen o de funderade på att sticka till Frankrike... :( Där försvann han... men ja vill ju att de ska få fira samtidigt.

Baaah va det e mycket att göra kring en fest!! Men om ja lyckas, va kul det ska bli, o få se hans min! :D:D:D

• Gumsigos

Paulinas du e inte ensam om det där med rätt nyans, tygkvalité o papper mm. Trodde Marie06 skulle bli knäpp på mig igår ;) för att ja inte kunde bestämma mig. Färgen ja vill ha ligger nånstans mellan de två Gittes hade :( Liksom färgen o mönstret till livet.

Ska bli kul o komma till Matton o kolla!! men ja tror att jag väntar med att köpa massa nu, tar det senare. Har ju en jätte fest snart som ja ska lägga pengarna på :D

• Gumsigos

Använder ni inte er av brudparens verktyg?

Där räknas det automatiskt ut hur många inbjudningar ni behöver göra.

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!