• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Ska försöka titta in i morron kväll, man e ju ett litet BT-freak :D:D

Säg gärna till om ni kan komma på lördag, o försök o dra me gubbarna, hade varit så kul o träffas allihop! :)

• Gumsigos

Hej e hemma från första dan på jobbet! Har varit himla kul, känns som o komma hem. Några stycken som bor eller jobbat i Trelleborg där ja kommer i från. Känns som om ja kom in i gänget nästan med detsamma. Kul!!

Om ni vill kan vi ta träffen en annan dag, känns som om det krockar för de flesta i helgen i alla fall. :( Synd att du blivit förkyld Marie.Paulinas kunde inte på lördag i heller, hennes käre vän kunde inte på söndag.

Tyvärr kan ja bara nås på mobilen eller via datan, modemet till telefonen har gått sönder. Ba så ni vet, för det tutar just nu upptaget ;)(Vi har ju bredbands telefon)

• Gumsigos

Tyvärr kan jag inte då cashen e slut, fick lösa Skånekortet så ja kommer till jobbet senare i månaden, dyrt, 890 spänn! :(

Men jag kommer gärna en annan gång!! Hoppas ni andra kan träffas :)

• Gumsigos

Det blir ingen träff hos oss idag tyvärr, vi började lägga köksgolvet här hemma o trodde att fixet skulle räcka, men tji fick vi, två säckar räckte till typ 1/4 av golvet! :( så om ni inte har emot det så tar ja gärna det en annan gång, hela huset e upp o ner just nu ;)

Grattis till vinsterna Marie!! :D

• Gumsigos

Marie: Tänker du på vår bra:a lokal?! :D

Jo det hade varit kul! Det kan vi ha, så kan ja skylla på skivan i ställe så han sätter fart med lokalen :D:D

Men det hade faktiskt varit jättekul.

Vad tycker ni andra??

• Gumsigos

hej Gumsan, här kommer ännu fler kramar! ;) Vill du så kommer jag gärna till stan i morron, du kan ringa mig på nallen, jag har den på. Kan komma in till stan vid 19tiden.

Kramis från familjen Gumsiga!

• Gumsigos

Hej tjejer!

Tack för i kväll, det va SUPER ;)!!

• Gumsigos

Hej Marie

Sitter på jobbet o väntar på bussen... Har tänkt på dig hela dan. Du är stark så du fixar det, det vet jag, men du får ändå en jätte bamse kram från mig! :)

Paulinas+Marie Tack för en supertrevlig kväll, den måste vi göra om, hoppas du hade lite trevligt trots dina sorger Marie! :)

Ha det så bra tjejer.
    Försöker titta in varje kväll när jag kommer hem. :)

• Gumsigos

Hej alliopa!!

Nu ska jag ta mig tid o skriva lite, älsklingen är ute och rastar lånehunden ;)

Gissa om han överraskade mig när han hämtade mig på busshållsplatsen i dag!! Har ju en bit mellan huset och den så han hämtar alltid mig, gullegrnet :)

Han kom superfinklädd med slips!! När vi kom hem hade han städat, hallen, vardagsrummet o köket, dukat fint med "hjärteservetter" martini och varma snittar!! :) Sen gjorde han helstekt filé och dragon sås o ris. Så gullig!! :D

Och ja som sagt att han inte va romantisk, men tji fick ja han e urgullig!! :D:D

• Gumsigos

Min-Ah ni va så fina!! o korten blev ju jättebra!!

Sån vacker bukett.....ååååhhhh va ja längtar! Det är faktiskt mindre än 11 månader kvar!! Nån som vill träffas i Malmö en dag i början av oktober?? Va på PalmDesign, sidan om Romantica, de hade beställt ny kollektion som kommer in då. Hon ville visa mig en (enligt henne) urläcker grön klänning. Hade varit kul att se den. Har hittat massa nya butiker nu när jag åker bussarna genom stan ;).

Vi bestämde kräftskiva hos oss den andra september, vilka har lust o komma??

Ni är välkomna allihopa :)!! Sen 8(eller innan :D) måste vi ta en pubrunda!! Det va så trevligt i tisdas så ja längtar till nästa gång :D

Oj detta blev visst långt men va gör det när man e glad!

Prata med chefen i dag o han va nöjd med mig så dan e så perfekt den kan blir, fast den inte kändes så i morse :D

Ha det så bra!

• Gumsigos

Jag vet inte om du hinner läsa det Sanna, men vi önskar er all lycka på er stora dag!!

Hoppas vädret ska hålla uppe!! Alla tummisar till er!

Ha det så bra!

önskar
    Gumsigos och älsklingen

• Gumsigos

Hej tjejer!

Tittar bara in en kortis, längtar till nästa träff :)

Hoppas du fick en fin dag, Sanna!

Min-Ah kan ni komma den andra september, ni Sanna?? Har ni kommit hem då? ;)

• Gumsigos

Hej alle samman!

Nu e ja här igen!

Hej E+P kan inte ni komma den 2/9?

Synd att inte ni kunde Min-Ah, men det kommer väl fler ggr. Alla tar med sig vad den vill äta, men åt kräft hållet ;) Hmm vad ska ja då äta??!!:D

Jag slutar 16,30 o kan va i stan till 19, så vet ni när ja kan. Dock inte de tre första dagarna var månad, för då får ja förmodligen jobba över eftersom vi har bokslut då.

Nån som vet var man kan få sina blad tillskurna till inbjudningskorten?? Skulle behöva en sån där tillskärare, eller vad det heter :)

• Gumsigos

Hej Allesamman!

När ska vi träffas nästa gång? Ni kan väl ringa, jag nås alltid på mobilen.

Ha det så bra!

• Gumsigos

Hej alla!

Hade varit kul o träffa alla igen, instämmer! Jag kan alla dagar må-fre från kl 19 då jag kan vara i stan utom första, andra och tredje vardagen i månaden. Då e ja inte hemma förrän mitt i natta ;)

Sen kan jag de flesta helgerna.

• Gumsigos

Hej allesammans!

Jag kan på onsdag, ska jag hjälpa till med något? Ta med något?

Blivande Fru Roos välkommen i gänget! Tänk ja kände en Roos för länge sen :D från Åhus.

Kul att vi blir fler i vårt lilla gäng :)

Marie tack för i går, va trevligt med lite sällskap och festplanerande ;)

• Gumsigos

Jag kommer i morron, vid 19tiden som jag brukar, hoppas att fler kan komma! :)

Säg till om jag ska ta med eller köpa något. E det nåt så når ni mig på nallen eller mailen

natti natt :D

• Gumsigos

Hej töser

Tac för ikväll, kul o träffa vännen Paulinas, man har ju i princip bara sagt haj o goodbye till honom, han går ju när vi kommer :D Ska se om jag inte kan locka med gubben en dag :)

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!