Kristianstad Brudarna!
Kul att du blev nöjd Min-Ah! Blev jätte fint och passade dig verkligen :) Fint smink med.
Vi håller tummarna för er Elfina! Lycka till! Sitt nu inte uppe hela natten bara! :D
Kul att du blev nöjd Min-Ah! Blev jätte fint och passade dig verkligen :) Fint smink med.
Vi håller tummarna för er Elfina! Lycka till! Sitt nu inte uppe hela natten bara! :D
Hej Sanna!
Har saknat dig här på tråden! :)Har du tagit semester från BT? ;)
Jag hänger gärna med på en date. Råd vet jag inte om jag har några men jag hjälper gärna till. Om inte annat kan vi ju snacka lite över en fika.
Marie Energin kommer av att få se hans ansiktsuttryck den dagen. Tyvärr har jag inte fått något svar idag. oppe på det har gubben varit iväg o jobbat i dag me så ja har känt mig riktigt ensam! :( men å andra sidan fick ja tillfälle ju o sy undan lite, men nu e tråden slut!! Måste handla mer i morron :)
Än verkar han inte ha anat något!! ;)
va kul marie, passa på o kolla det där med dansen o så ;)
Snubblade förresten över en sida som du kanske gillat...
www.vegetariskt.com/
Man kan kanske höra sig för lite smidigt. :)
Sitter här o börjar känna av halsen, hoppas bara att det inte blir nåt av det, säkert Elfina som varit i farten ;)
Hittade en ny sida där man kan få uppsytt. Så nu går jag o velar igen. :) men men, tänkte jag skulle börja rita mönstret idag. Himla sugen på att börja provsy den!
Nu börjar jag riktigt längta till dagen D!
Tänk er...
Min klänning, jag går i den med barnen framför mig och tärnorna bakom, uppför altargången och ser bara honom där han står längst upp och väntar på mig, tillsammans med marskalkerna/bestmennen.
Vi säger våra löften, jag sjunger nånting fint för honom (om jag vågar)vi byter ringar o lite till...
Sen ser jag hur vi går ut tillsammans, och där ute väntar alla våra vänner på oss, ja vänder mig om o kastar brudbuketten.
Sen går vi allesammans till restaurangen och skålar o äter en underbar midda. Efter middan festar vi loss till Hey baberibba!! :D
Gud vad jag längtar!!
Ja e här! :D Marie vi får väl se vad som dyker ner i brevlådan...
Vilkas födelsedagar? Jimmys o våra?
E inte du på messen? :D
Hur smaka ölen Marie ;)