• Gumsigos

Kristianstad Brudarna!

Sanna har du egen häst också? Har tre själv, rider lite då o då. Förstår hur du känner dig med naglarna. Jag började låta mina växa, o vågade knappt röra hästen för ja rädd att bryta dem :D

Så nu har ja kapat de lite. ;)

• Gumsigos

Marie nä ja har hängt här, o tagit en kopp te med hästarna, o klippt halva gräsmattan o så har ja hällt upp vatten i ungarnas nya badbassäng

• Gumsigos

gu va skönt! Ja jag har ju nästan sommalov hela tiden, men favvisen jobbar sista dan i morron!! Sen e det 4 eller 5 veckor tillsammans!!

Jag längtar!! :D:D

• Gumsigos

Amen Marie! Klockan e ju 12,40!! ;)

Ja en annan har ju varit uppe sen 8,30 :D:D Du e ju värre än ja!!

• Gumsigos

Va ni e flitiga o skriva :)

Jag har äntligen klippt klart, rätt bra för man kan gå o fundera samtidigt :)

Vi ska (har jag bestämt) ge våra hjälpredor nånting. Tärnor, värdpar osv. Men jag vet inte vad. Man hade ju kunnat ge tjejerna presentkort på typ Hälsa o helhet. Killarna vet jag inte, nåt liknande kanske... dumt bara för ena paret bor i Trelleborg o andra i Lund...

Vad skulle ni bjuda på en varm sommardag (hoppas jag) till låt säga 40pers?

Jag hade tänkt att jag skulle göra maten själv och att det skulle bli någon slags buffé.

Hade ni stått för drickat? Vin o sånt. Läsk o så vill ja ju bjuda på.

• Gumsigos

När skulle ni haft med föräldrarna och de äldre? På festen eller när han fyller år?

• Gumsigos

Mmm glömde säga att ja tar en "kuvertavgift" på 40kr. Vilket de ja pratat med godkänt. De tycker bara att det ska bli kul med festen.

• Gumsigos

Undrar om de har art nr i affären så man kan beställa sen på nätet.

• Gumsigos

Ja håller med dig. Jag vågar knappt säga det... :D

Nu blir jag riktigt velig om två saker. Vi hade bestämt våra nya förlovningsringar o nu snubblar jag över en ny länk som har jättefina... :( men e 1000 spänn dyrare per ring!

Det andra e om ja har kuvertavgift kan ja då kräva att de tar eget vin med sig. Tänkte annars bjuda på det... Hmm känns lika jobbigt som att planera bröllopet!

Gud vad pirr det blir! hoppas bara inte han går in o kollar sidan nu när ja snackar om det här!! Man blir ju rent knäpp av alla hemlisar!! :D:D

• Gumsigos

Nä rik e ja låååångt ifrån, men drömma kan man alltid :D

Svar på tråden Kristianstad Brudarna!