• Kina, brud 11/6

11 juni 2005

Jag vet att det fanns en tråd här för oss med 11 juni som bröllopsdatum, men jag hittade den inte så vi kan väl skriva här nu va?

Hur går det för er med planeringen? Igår ringde jag till Hellkes som sa att de skickar våra vigselringar så att vi har dem i dag eller i morgon.Det ska bli spännande att se hur de blev.

Ringde precis till vår fotograf och hörde lite om fotograferingen inför bröllopet samtidigt som jag avbokade en fotosession med vår yngsta dotter. Hon har nämligen ramlat och skrapat hela ansiktet i asfalten så att hon nu har sår på näsa, panna, läpp och haka. Hon verkar inte känna något av det nu, men igår var hon ledsen, stackars liten

Vi får hoppas på att det läker till bröllopet, men om inte får det ju bli som det blir - ett minne för livet kanske?

• Svar på tråden 11 juni 2005
  • 11 juni 2005

Har Ni blivit hippade ännu??? Inte jag! Ska äta lunch med en väninna idag men jag tror inte det blir idag ändå - men allt och alla misstänks....

• Kina, brud 11/6

Ja, hur man är! Man tycker att allt är misstänksamt, tänk om man nu inte blir hippad , när man har gått och väntat så...

• 11 juni 2005

Jo det vore snopet - men det tror jag inte! Hoppasatt de hittar på ngt där alla har KUL!!!!

• Kina, brud 11/6

Strul med ringarna...

Hallå alla!
    Jag är så fruktansvärt arg och besviken på Hellkes som har strulat till det för oss, men som i o f s har lovat att ordna det hela!

Idag kom avin med ringarna och då stod det fel summa på den. Jag ringde för att höra efter vad det var som var fel och då visade det sig att vi fått för breda ringar! Vi vill ju ha samma breddstorlek som på förlovningsringarna, så jag blev rejält besviken!

Agneta lovade att de skulle ta tag i det hela idag och göra nya ringar och skicka dem så att vi har dem i nästa vecka, så nu hoppas vi på det. I värsta fall får vi väl köpa "tuggummiringar som vi får sätta på oss i kyrkan till dess

Nu ringde hon och sa att de är hos oss på tisdag Hoppas det stämmer!

• 11 juni 2005

Våra är kvar hos HArpers för gravyr -nu blir jag litet orolig - men vi lämnade in dem förra veckan och han sade att just gravyr gjorde inte han, utan det får han lämna vidare - vill ha dem tilbaka...tomy utan förlovningsringen dessutom....den är på putsning samtidigt.

• Kina, brud 11/6

Ja, jag höll faktiskt på att börja grina när hon sa att det var fel ringar, men nu hoppas jag verkligen på att det ordnar sig. Jag hoppas också att ni (11 juni) slipper något strul, detta är inte kul!

Tur att jag har beställt i tid... Men jag kanske kände på mig att det skulle strula, det är nämligen ingen ovanlig företeelse när det gäller mig, är en liten olyckfågel

• 11 juni 2005

Kina, brud 11/6 - tänk tvärtom - på något sätt tänker man "det här går åt helv...." så gör det det!!!!Garanterat_!

Så tänk tvärtom!!!!

• Kina, brud 11/6

I'll try. Men jag är faktiskt väldigt positiv av mig till vardags, mitt motto lyder: det ordnar sig alltid, vilket det ju oftast alltid gör, men oftast efter lite om och men!

• Emlu

Jag har drabbats av enorm trötthet, jag är otroligt labil och har fått massor av finnar. Huu jag mår inte bra just nu. Är det någon som känner igen sej ??

• 11 juni 2005

FINNAR JAPP!!!! Hur har de hittat hit??? Annars - jag är nog mer att betrakta som speeedad. Min blivande fick telefonsamtal om min möähippa idag - han säger inget mer än att jag kommer att gilla det - det ÄR personligt!!!!

VIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLL NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Svar på tråden 11 juni 2005