• Kina, brud 11/6

11 juni 2005

Jag vet att det fanns en tråd här för oss med 11 juni som bröllopsdatum, men jag hittade den inte så vi kan väl skriva här nu va?

Hur går det för er med planeringen? Igår ringde jag till Hellkes som sa att de skickar våra vigselringar så att vi har dem i dag eller i morgon.Det ska bli spännande att se hur de blev.

Ringde precis till vår fotograf och hörde lite om fotograferingen inför bröllopet samtidigt som jag avbokade en fotosession med vår yngsta dotter. Hon har nämligen ramlat och skrapat hela ansiktet i asfalten så att hon nu har sår på näsa, panna, läpp och haka. Hon verkar inte känna något av det nu, men igår var hon ledsen, stackars liten

Vi får hoppas på att det läker till bröllopet, men om inte får det ju bli som det blir - ett minne för livet kanske?

• Svar på tråden 11 juni 2005
  • Kina, brud 11/6

Vädret idag är botten! Det är bara att hoppas på att det om tre veckor är mycket bättre

Ingen hippning den här helgen heller, jag undrar allt om man blir hippad överhuvudtaget? Är det någon annan av er som blivit hippade? Eller går ni som jag omkring varje lördag och undrar???

Idag har jag fixat skor + koftor åt tjejerna, så nu är de klara förutom hur de ska ha håret. Hur ska era näbbar ha håret?

• Tittan

Här kommer en till som ska gifta sig 11/6.

Funderar på om det kommer någon sol och värme snart så att jagkan få lite färg på mina vinter blek-feta armar... Skulle ju vara kul att få lite färg när man drar på sig klänningen.
    Har också fixat det mesta, utom smådetaljer, men å andra sidan så är dom detaljerna ganska många... Tur jag är ledig veckan före!
    Till veckan ska vi träffa prästen, spännande.
    Jag har inte heller fått någon möhippa, men jag tror inte att jag får någon heller

• Norrbottensbrud

Här är en till som ska stå brud den 11 juni. Vi har nog allt det "stora" planerat, dvs. bara en massa finlir kvar.

Jag blev förresten "hippad" förra lördagen. Det var verkligen roligt, men samtidigt är man glad att det är gjort.

Det är otroligt att det är så lite tid kvar. Man känner liksom hur spänningen stiger för varje vecka nu...

• Kina, brud 11/6

Idag provade jag mina tjejers outfit som brudnäbbar och jag säger bara: Vad fiiina de blev! Jag blev sååå rörd, vilka söta små tjejer vi har

• Kina, brud 11/6

Norrbottensbrud: Hur blev du hippad förresten?

• Emlu

I lördags hände det.... jag blev hippad. Det var bland det roligaste jag varit med om och vilken känsla att man har så fina vänner och familj. Det var verkligen en höjdare. De kidnappade mej och sen åkte vi ut långt ut på landet till ett äventyrsställe. Helt i min smak och så kul!

• Kina, brud 11/6

Emlu: Vad trevligt det låter! Kul att du har så fina vänner.

• Norrbottensbrud

Kina, brud 11/6: Jag blev kidnappad och förd till min gamla hemkommun (de kidnappade min sambo samtidigt och förde oxå honom till vår gamla hemkommun). Min hippa var planerad i hälsans tecken med träningspass, några behandlingar osv. En kanonfest helt enkelt där vi strålade samman med svensexan på ett uteställe sent på kvällen. Det var pricken över i:et!

Så här i efterhand kan jag bara säga att mina gamla vänner verkar känna mig väldigt väl

• Norrbottensbrud

Ska kanske förtydliga att när vi kommit till den rätta staden så delades vi upp och svensexan och möhippan hade egna aktiviteter hela dagen, för att sedan samlas på samma ställe på kvällen/natten.

• Kina, brud 11/6

Norrbottensbrud: det låter toppen, precis så önskar jag att (om vi nu blir hippade och svensexade) vi kunde få det!

Roligt för dig/er!

Svar på tråden 11 juni 2005