• Kina, brud 11/6

11 juni 2005

Jag vet att det fanns en tråd här för oss med 11 juni som bröllopsdatum, men jag hittade den inte så vi kan väl skriva här nu va?

Hur går det för er med planeringen? Igår ringde jag till Hellkes som sa att de skickar våra vigselringar så att vi har dem i dag eller i morgon.Det ska bli spännande att se hur de blev.

Ringde precis till vår fotograf och hörde lite om fotograferingen inför bröllopet samtidigt som jag avbokade en fotosession med vår yngsta dotter. Hon har nämligen ramlat och skrapat hela ansiktet i asfalten så att hon nu har sår på näsa, panna, läpp och haka. Hon verkar inte känna något av det nu, men igår var hon ledsen, stackars liten

Vi får hoppas på att det läker till bröllopet, men om inte får det ju bli som det blir - ett minne för livet kanske?

• Svar på tråden 11 juni 2005
  • reseledaren

Hejsan!!!

Det va ett tag sedan jag va inne här på BT. Vad roligt för er som har haft möhippan, jag väntar fortfarande:)
    Det låter jätte trevligt, det ni varit med om.
    Börjar ni bli klara med allt om bröllopet?

• Tingan

Hej på er!
    Är era klänningar klara?
    Jag har beställt min, men den är fördröjd så en STOR klump har börjat växa i min mage att den inte hinner komma i tid.
    Den skulle ha kommit i början av maj, men nej, de sköt på det och nu säger de att den ska komma i bröjan på Juni. Vi gifter ju oss DEN 11 JUNI.
    Hjälp mig, vad ska jag göra.

Jo, jag har heller inte blivit hippad ännu, anar att det blir helgen innan då jag har min sista tenat den 3:e.
    Även jag är ledig veckan innan, skönt.

Men igen, min klänning HJÄÄÄÄÄLP!!!!

• 11 juni 2005

11 juni brudar -2,5 veckor KVAAAAAAAAR!

Igår gjorde vi klart vårat festprogram - nu är det verkligen inte mycket kvar!!!

Det ÄR verkligen snart 2,5 vecka det är ju...ingenting!!!

• Kina, brud 11/6

Åhhh, jag känner likadant - det är snart dags för oss!!!Iiihhh! Pirr i magen och virr i skallen, eller?

Min klänning är inte heller riktigt färdig men den blir klar i tid, så jag oroar mig inte. I helgen var jag inne och provade igen och den blir nog superfin!!! Tänk att lilla jag ska få vara så fin en hel dag!

Måste få lite färg innan också, så nu är det nog dags att lägga sig i solariet några gånger, om inte lilla solen tittar fram förstås!

• Ö bröllop

Bara 18 dagar kvar....

Det närmar sig med stormsteg. Länktar sååå till den stora dagen. Köpt regnkappa och stort paraply ifall att...

Det pirrar i hela mej och jag kan inte koncentrera mej på nått annat än det som hör till bröllopet.

iihhhh!

• Kina, brud 11/6

Nu har jag ringt till Hellkes igen eftersom ringarna inte har kommit (se trådstart). Agneta (så heter hon va?) sa att det blivit en försening, men att de skickar ringarna idag så att vi har dem i morgon - sååå spännande!

Håll nu tummarna på att vi får dem i morgon!

• 11 juni 2005

Helt sant - det är svårt att engagera sig i mycket annat.Vi var hos min blivandes föräldrars land i helgen. De är fullständigt nollställda inför vårt bröllop - mina föräldrar är precis tvärtom, de har bidragit både ekonomiskt och med energi. Jag blev jätteförvånad över att de inte alls bryr sig varken om fets, musik eller vigselakt. Men det är nog nyttigt att se på nära håll - att vårt bröllop kanske inte är det intressantaste som kretsar i andras världsbild....

• Kina, brud 11/6

Nej, ibland får man bita sig i läppen för att inte tala om något annat än bröllopet. Jag brukar tänka mig för, men ibland går det bara inte. Tänk er hur vi ska vara veckan innan då

• 11 juni 2005

Det är väl det man känner nu - att "ursäkta mig, MEN vi ska snart genomföra det största vi har gjort hittills och då vill vi FROSSA och i egenskap av föräldrar är det bara att BITA IHOP"!!!

• Sandflickan

Jag känner verkligen igen mig i era inlägg. Man är ju på gränsen till odräglig. kan inte låta bli att prata bröllop till höger och vänster, bekanta och obekanta.....

Så nu måste man ta sig genom denna helg, för nästa helg är ju helgen innan!!!

Svar på tråden 11 juni 2005