• Babii

Absolut torr

Hej, jag undrar vad den kostar samt om den funkar?

• Svar på tråden Absolut torr
  • Sandi99

bobou:
    Torrstick är hårt och det funkar inge bra... Ger dessutom fula fläckar som inte går bort på kläderna!

• Babii

Hej alla, har nu testat det (en dag efter rakning) och det funkar super hittils sved inte nå näsran bara klia till lite lätt men inget mer.

Har inte svettas nå bara en pytteliten droppe minimalt så det är såå skönt :D

• Sandi99

Babii:
    Abolut torr eller?

• Klangling

Utan Absolut torr = PINA!!!
    Jag skulle klara mig utan. Kan dock tipsa om att jag brukar föna mig under armarna innan jag sätter på det så att jag vet att jag är absolut torr .
    Risken att det svider är annars stor.

• Klangling

Oooppps!!!
    Det blev fel - jag skulle INTE klara mig utan, skulle det ju vara.

• Vitklädd i vinter

Klangling:
    jag trodde att du tyckte att det var en sån pina att du definitivt skulle klara dig utan det

Jag använde absolut torr förr, nu svettas jag inte så mycket längre att jag tycker det känns nödvändigt.

Men jag vet några nadra som använde det som upplevde att de svettades mer på andra ställen istället för under armarna. En kompis började svettas mer i knävecken, det är väl ok. Men en kille som jag känner fick en otrolig p*ngsvett när han använde absolut torr, det är kanske mindre roligt! :)

• Klangling

Hi hi hi, vad kul det kan bli när det blir fel!
    Jepp, jag svettas tex mer från händerna än innan, men det kan jag faktiskt stå ut med.

• Babii

klangling, lät bra att den funar för dig.

Har även jag testat nu och hittils fungerar den super :)

• EhjärtaK = sant

Babii:
    vad roligt att det fungerar .

Svar på tråden Absolut torr