• Anna gbg

    BT-träff Göteborg 3

    Missade att Pats hunnit före mig - sorry.

    Ännu en mycket trevlig träff i torsdags - man tackar, man tackar!!

    Inbjudningarna är postade!!! Fem i tolv (väldigt symboliskt eftersom vi är ca 3 veckor sena med dem...) idag la vi dem på lådan.
    Ingen återvändo nu :) Känns skönt att äntligen få iväg dem.

    En liten fundering som ni säkert har massa bra förslag på:
    Vem sköter er önskelista och hur?

    CA
    Jag har beställt en korsett från E-bay och det var stlk 36 (jag har 75C). Enklast tyckte jag vara att mäta sig, översätta till inches och maila säljaren och fråga.

  • Anna gbg

    Patsa:
    Va härligt med ringen och klänningen.
    Ska försöka hinna till guldsmeden i veckan...

    Tur att Frölunda gjorde det de skulle igår annars hade varit match imorgon mitt i dansen. Masse sa att han klart skulle gå på dansen - men frågan är hur fokuserad han hade varit :)
    En två tre, en två tre, en två tre

  • Anna gbg

    Jag går gärna med på After Work. När som helst efter 16.00. Vi får hoppas på fint väder så vi kan sitta på någon uteservering!

  • Anna gbg

    Tyvärr tjejer - måste stryka mig från listan. Ska åka med jobbet till Malmö och slå runt den helgen.... Ni får ut och leta upp ett bra ställe så kanske vi kan ha en AW till nu när det börjar bli uteserveringstider!

  • Anna gbg

    Va härligt att din klänning är här Froggy!Nu kan du väl äntligen andas ut! Kanske börja spana efter med e-bay inköp :)

    Vi var och bestämde meny igår (allt utom varmrätten - som de skulle komponera en ny lite mer somrig till oss.)
    I söndags var vi på bröllopsträff. Nu måste jag bara ringa och ta reda på vem som är kantor den 13:e så vi kan bestämma lite psalmer och så...

    Till mina "danspartners" - vi kan inte komma idag för jag har fått biljetter till cirkus Skratt av en kund. Vet inte när jag var på cirkus senast! Så nu ska vi valsa både måndag och onsdag nästa vecka!

    Passar på att skriva upp mig på listan åxå:

    BT Träff 3 maj klockan 18.00
    Froggy
    Anna GBG

  • Anna gbg

    Hinner inte heller imorgon! Ap-mycket att göra... Men vi syns väl snart!?!
    Någon mer som ska dansa ikväll? Ska ta igen förra gången som vi missade...

  • Anna gbg

    Patsa/Solkatt!
    Det blir ingen dans för oss idag. Masse måste jobba över grrrr :o(
    Skulle inte ni också gå en måndag? Kanske vi kan gå på samma?

  • Anna gbg

    Hoppas jag kan vara med och dansa på måndag.

    Tjejer jag behöver lite hjälp! Jag var hos min frisör i fredag men är lite kluven. Hon låg efter i tid så jag tyckte att hon klippte mig ganska slarvigt och när jag "kommenterde" det så sa hon att det var lättare att sätta upp frisyren om det inte var så välskött. Det kan jag väl köpa men det är 3 månader tills jag ska gifta mig?! Sen gör hon ingen provuppsättning eftersom hon menar att den blir aldrig likadant på två gånger (fine - det kan jag också köpa) hon vill istället att man diskuterar sig fram till frisyren på bröllopsdagen. Jag blir lite stressad över detta - man har ju inte all tid i värden den dagen. Käns inte som man vill kompromissa för att man börjar få ont om tid... Kort sagt :) Tycker ni detta låter normalt? Vart ska ni fixa barret på den stora dagen? Vad tar de för hår och make där ni ska vara? Ingår det provuppsättning? Klar brud-nojja-varning på mig just nu....

    Till sist
    Sharon & Linda - (om ni hinner läsa detta) Jag tänker på er varje dag. Kram på er!!

  • Anna gbg

    Kan inte heller på fredag - mamma, pappa, bror med sambo (toastmaster-paret) kommer på fredag. Kan vi som inte kan på fredag kanske träffas ngn gågng nästa vecka?

  • Anna gbg

    Vad säger ni om en liten träff på tisdag nästa vecka kl 18.00? Är det bra väder kan vi väl ta någon uteservering annars få vi sitta inomhus...

  • Anna gbg

    Ändrade planer...

    fre 27/5
    Patsa
    Martins pingla
    solkatt

    mån 30/5
    solkatt
    martins pingla

    tis 31/5
    Anna gbg
    martins pingla

    Ons 1/6
    Anna gbg

    tors 2/6
    Anna gbg
    solkatt

    fre 3/6
    (solkatt)

  • Anna gbg

    Jag kan också imorgon. Vilken tid?
    Hoppas det är några stycken som kan vara med. Det är på tok för länge sedan..

  • Anna gbg

    Så kul att höra från våra fruar!!! Vill höra ALLT imorgon!! Jag slutar inte förrän 18 men jag kommer så for jag kan.

  • Anna gbg

    Lottas bröllop var jättefint! De var så vackra! De hade världens sötaste lilla brudnäbb och en solist som sjöng jättebra! Resetn får hon berätta själv ;o)

    Grattis i efterhand till Jossan och Miks som tog examen i fredags!!!

    På tal om strumpeband - är det svårt att hitta sådana(har inte börjat leta ännu...)?

    Var och köpte tyg till min tärnas klänning igår. Hon kommer bli så fin!! Kommer dock att spräcka budgeten en hel del... ooops

  • Anna gbg

    Hej tjejer!
    Ska träffa vår präst idag! Hoppas hoppas han är trevlig... Har ni pratat med era präster? Några tips på vad jag ska komma ihåg att fråga om?
    Ha en trevlig helg!

  • Anna gbg

    Jag jobbar till 18 på onsdag - men efter det så kan jag...

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3