• Bröllopstokiig

    BT-träff Göteborg 3

    Hej Tjejer!

    Nu har även våran 2:a tråd stängts, så nu får vi börja på våran 3:e så vi kan fortsätta och ha våra inspirerande & trevliga BT-träffar.


    Kram Patsa

  • Svar på tråden BT-träff Göteborg 3
  • martins pingla

    Anna:
    Min frisör har sagt samma sak. Vi ska träffas för att gå igenom hur jag vill ha det o så, men jag tror inte att det blir någon provuppsättning.
    Tyckte oxå det lät konstigt, men det är väl så vissa av dem gör antar jag!
    Dock har min sagt att det inte spelar sådär jättestor roll om jag är nyklippt eller inte, bara det inte är helt nytvättat dagen D.

    kram Jossan

  • Britza Zep

    Tycker det låter som en nonchalant frisör du kommit till. Jag har en väninna som är frisör som skall fixa min uppsättning och då ingår allt det du skrev ovan, det anser jag bör ingå i en bruduppsättning, en ren självklarhet! Mitt råd; se dig om efter en ny frisör som verkar ha ett intresse av att din frisyr blir precis som du vill ha den. Även om en provuppsättning aldrig blir samma som på den stora dagen, så får man iallafall en känsla av den "riktiga" uppsättningen. Låter väl riskabelt att fixa till frisyren efter "känn" på bröllopsdagen. Jag skulle inte våga chansa...

  • solkatt

    Klippte mig i förra veckan och diskuterade då med min frisör över upplägget. Eftersom hon har semester ända fram till min bröllopsvecka kommer vi träffas på måndagen för att fräsha upp min färg och ta lite på topparna (precis som för Jossan sa hon dock att jag inte skulle tvätta håret på bröllopstorget). Till denna träff ska jag ha med mig bilder på frisyrer som jag gillar/ogillar, bild på klänningen plus tiaran och slöjan. Vi kommer inte göra en "hel" uppsättning men kommer att prova olika varianter (högt, lågt, stort, litet etc). Min tärna ska göra håret på samma ställe och eftersom inte hon brukar klippa sig där ville tjejen som ska sätta upp hennes hår gärna att hon skulle titta förbi under veckan för att frisören skulle få en uppfattning om hennes ansiktsform, hårtyp etc så att hon fick en känlsa för det redan innan. Tycker det känns som ett bra upplägg, även om jag gärna hade gjort provningen någon vecka tidigare...

    Är det några som ska iväg och spana in vigslar i helgen... eftersom jag och min blivande inte är så vana vigselbesökare ska vi nog smyga iväg...

    Härligt väder idag för övrigt!!
    solkatt

  • Kosterbrud

    Hej på er,

    Länge sedan jag var med på tråden, men det blev en liten knatte "i vägen"
    Så vårt bröllop blir den 5 augusti nästa år istället...

    Tänkte bara önska Sharon & Linda lycka till på er stora dag i helgen!! Hoppas ni båda får en helt fantastisk dag!

    Önskar självklart er andra också lycka till med era bröllop!

    Kram Petra

  • miks

    Lycka till sharon och Linda!!! Ha en helt underbar dag!!!!!!

    Petra! Vad kul att höra av dig! När är det dax?

    Kram Malin

  • solkatt

    Nu har jag varit & spanat in Linda & Anders. De såg toppenfina & lyckliga ut båda två & vigslen var härlig med en trevlig präst & otroligt duktiga soloartister.

    Hoppas ni har en superkväll!!

    (Längtar till augusti...)

    kram
    solkatt

  • Bröllopstokiig

    Anna gbg & solkatt:

    Ska ni med och dansa idag 18.30?

  • Bröllopstokiig

    Hej Tjejer!

    Det är ingen mer än mig som känner för att ha en BT-träff på tors 26/5 eller fre 26/5 i nästa vecka?
    Jag kommer nämligen att vara bortrest i 2 veckor framöver sedan, så det vore kul om det kunde bli någon BT-träff innan jag åker. Vad säger ni tjejer?

  • solkatt

    Har också dans på schemat idag!

    Tycker att BT-träff nästa vecka vore trevligt :)

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3