• Bröllopstokiig

BT-träff Göteborg 3

Hej Tjejer!

Nu har även våran 2:a tråd stängts, så nu får vi börja på våran 3:e så vi kan fortsätta och ha våra inspirerande & trevliga BT-träffar.

Kram Patsa

• Svar på tråden BT-träff Göteborg 3
  • miks

Jättegärna Linda! Tack, vad gullig du är!

Har bestämt mig för att inte ha korsett utan bh och strumbebandshållare (och trosor,strumpor såklart! ). Är det någon som vet var man kan hitta fina?? Till hyfsat pris? Tycker jag har kollat överallt men alla e så tråkiga...

• martins pingla

Tack Anna!
    Det känns verkligen jätteskönt att vara klar med skolan. Vi hade en blöt examensfest i fredags och jag va typ bakis hela helgen...
    I torsdags ringde de från Remann´s och sa att klänningen hade kommit. Idag var jag där och provade den och den satt som gjutet!!!Skönt!
    Ska prova ut den med BH och skor i början av juli och sy in den lite över bysten.

Idag kom även skatteåterbäringen!!!JIPPI!!!Ett välkommet tillskott i kassan!

När ska vi träffas igen??Sommaren har ju nästan kommit nu. Dags för en uteservering nästa gång kanske?
    kram Jossan

• Anna gbg

Hej tjejer!
    Ska träffa vår präst idag! Hoppas hoppas han är trevlig... Har ni pratat med era präster? Några tips på vad jag ska komma ihåg att fråga om?
    Ha en trevlig helg!

• solkatt

Spännande! Vi ska träffa vår om 1 1/2 vecka... Har en lapp hemma med lite av det som vi hade tänkt fråga om... sitter dock på jobbet nu. Men förutom själva vigselakten, psalmer (tycker det är svårt att hitta bra/kända psalmer som passar i augusti), solosånger och så kommer vi fråga om fotografering (vi kommer ha vår fotograf med oss i kyrkan och vill veta hans syn på fotopositioner och rörelser) och videofilmning (håller tummarna för att blivande svägerskans kompisar fixar det). Dessutom var vi ska "gömma" oss innan och efteråt (så att vi kan komma ut ur kyrkan efter gästerna). Dekorationer kan man kanske också ta upp. Om kantorn är med ska vi kolla om han/hon kan tänka sig att öva några gånger med våra solister. Typ dessa frågor tror jag det var

Trevlig helg på er alla!

• Maj-2005

Hej alla brudar!

Grattis Jossan och MIKS...duktiga tjejor!
    Ni måste vara överlyckliga att det är över eller hur??? Nu kan ni försöka koncentrera er till 100% på bröllopet. Nu har man själv varit fru i snart 1 månad och det känns fortfarande lite konstigt men man börjar sakta smälta in i sin roll. Plötsligt känner man sig så vuxen. Skall förbi Nordstans Guld och hämta mina ringar idag. Jag har bett Christian sätta ihop samtliga ringar till en. Har varit lite jobbigt att ha 3 ringar som åker fram och tillbaka på fingret. Kan meddela att Lottas&Pers bröllop var jättefint...de var sååå söta ihop! Som vanligt vill man aldrig att festen skall ta slut! Kan vi inte försöka samlas snart efter att Lotta har kommit hem från hennes honeymoon...hon har säkert mycket att berätta! Sköt om er och trevlig helg!
    Idag blir det afterwork på Linné
    Kram Sharon

• martins pingla

JAG HAR BLIVIT HIPPAD I TVÅ DAGAR!!!
    Vilka vänner man har alltså!
    Helt otrolig helg med festande i två dagar, först i Åmål av alla ställen och sen avslutning på scen på polketten på Liseberg där jag rev av Lena Philipssons "Det gör ont"
    Askul var det!

kram en trött Jossan

• Maj-2005

GRATTIS JOSSAN!

Visst är det roligt att bli hippad!Fick också uppleva två fantastiska dagar när jag blev tagen. Nu har jag en film och en pärm som påminner mig om hur aproligt vi hade. Vi måste alla träffas snart igen och jag vill höra allt om din underbara möhippa. Massa kramar Sharon

• martins pingla

Kan vi inte bestämma en dag denna eller nästa vecka??
    Sen slutar jag att jobba och ska vara på Orust hela juli hade jag tänkt. Kanske bara åka hem ngn dag om det är ngt som behöver fixas inför bröllopet.
    På fredag åker vi till Tyskland och handlar dricka.

kram Jossan

• Brud_2005

Jossan! Vad roligt att du fick en sådan härlig möhippa- hoppas få höra mer om den snart !

Jag tycker också att det skulle vara roligt att träffas snart- någon som har lust med en fika redan nu i veckan?!

• martins pingla

Ja, vi hade verkligen en toppenhelg. E fortfarande seg...mer detaljer på träffen.
    Jag kan denna veckan. Inte fredag bara.
    Ska ändå in till stan och växla lite pengar till Tyskland och köpa papper till vigselprogram och festprogrammen.

När ska vi säga??
    Tisdag eller onsdag??

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3