• Bröllopstokiig

BT-träff Göteborg 3

Hej Tjejer!

Nu har även våran 2:a tråd stängts, så nu får vi börja på våran 3:e så vi kan fortsätta och ha våra inspirerande & trevliga BT-träffar.

Kram Patsa

• Svar på tråden BT-träff Göteborg 3
  • Brud_2005

Både tisdag och onsdag passar mig bra (kan inte heller på fredag). Hur ser det ut för er andra?!

• martins pingla

Vi kan väl kolla hur det ser ut för oss på onsdag?
    Då ska jag ändå in till stan så det hade varit kul att träffas!

kram Jossan

• Anna gbg

Jag jobbar till 18 på onsdag - men efter det så kan jag...

• solkatt

Har möte med floristen (Blomrum) så jag är ändå inne i stan på onsdag = passar mig bra. Bättre ju mer centralt det är...

förresten, är det någon som hört något om när det ska bli sommar... eller har vi gått direkt från vinter till höst i år?

/en solkatt som fryser

• Brud_2005

Vad sägs om Café Vallgatan kl 18.30?!

• Maj-2005

Hej brudar!

Hade gärna viljat träffa den här veckan men jag har fullt upp! Ser något ljusare ut nästa veckan. Som sagt det går fler tåg...nästa gång är jag med och fikar! Ha en trevlig kväll imorgon och jag är såå nyfiken på hur det går med all planering. Idag firar vi 1 månad som gifta...tiden rinner iväg

• martins pingla

Café Vallgatan blir det kl 18.30.
    Vilka kommer?

martins pingla
    Brud_2005
    Anna gbg
    solkatt

ngn mer?

Sharon, trist att du inte kunde komma, men som sagt...det går fler tåg. Grattis på 1 månads dagen!!
    Har faktiskt hört att det ska bli fint väder imorgon!!

Ses imorgon då!
    kram

• martins pingla

Ledsen att jag inte kunde komma igår, tjejer.
    Har blivit sjuk. Tokförkyld, ont i halsen och huvudet och hostig.

Trist med tanke på att vi ska åka till Tyskland imorgon och handla inför bröllopet.

Hoppas på en ny träff snart!
    kram

• Trine

Hej!

Har inte läst alla inlägg i denna tråden "138 stycken", men förstår jag rätt i att ni mötas och fikar och pratar, isåfall vill jag gärna hänga på, jag bor i göteborg, ska inte gifta mig för nästa år i juni, men hör gärna råd och tips?!

• Brud_2005

Malin! Jag har lämnat det strumpeband som jag hade "över" till Anna då hon ev träffar dig innan nästa BT-träff.

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3