• Bröllopstokiig

    BT-träff Göteborg 3

    Hej Tjejer!

    Nu har även våran 2:a tråd stängts, så nu får vi börja på våran 3:e så vi kan fortsätta och ha våra inspirerande & trevliga BT-träffar.


    Kram Patsa

  • Svar på tråden BT-träff Göteborg 3
  • solkatt

    Om man kör upp längs Lasarettsg och svänger höger kan man parkera längs Otterhällsgatan, kostar 2kr/h efter 18 tror jag (parkerade där då jag besökte Ramona).

  • Bröllopstokiig

    He Tjejer!

    Ja, nu så har man blivit HIPPAD!!

    Det var en helt underbar och helt perfekt möhippa.
    Den kunde inte har blivit bättre och det bästa av allt, de lyckades att lura mig jag hade ingen aning om att de skulle bli en möhippa nu i lördags. Vilken tur vi hade med vädret sen, rena högsommar värmen.

    Jag berätta mer när vi ses, för nästa BT-träff hoppas jag att jag kan följa med på.
    Ha det så jätte bra idag på BT-träffen!!

    Kram Patsa

  • Maj-2005

    Jag tycker att 18:30 låter bra. Skall till optikern innan så jag kommer att bli något sen...närmare 19.00 tror jag!
    Kul att se er igen
    Massa kramar Sharon

  • Brud_2005

    Jag kommer! Kan ev dock ev bli ett par minuter sen beroende på kommunikationerna...

  • Brud_2005

    Lotta! Hoppas att ni får en underbar dag idag! Tyvärr har jag inte möjlighet att komma och titta i kyrkan, men jag hade definitivt gjort det om jag hade varit hemma. Många kramar från Linda

  • miks

    Lotta! Lycka till idag och hoppas ni får en helt fantastisk dag!! Tyvärr kan jag inte komma för jag ligger hemma och är dålig...
    Det hade varit jätteroligt att vara där och jag ser fram emot att se alla fina bilder sen!!

    Många kramar Malin

  • Brud_2005

    Är också nyfiken på Lottas bröllop...

    Malin! Var det du som inte hade något strumpeband?! Jag fick två och har mao ett som jag aldrig använt (eller kommer att använda) som du kan få om du vill. Det är mestadels vitt, men lite ljusblått också. Hör av dig om du vill ha det.

  • Anna gbg

    Lottas bröllop var jättefint! De var så vackra! De hade världens sötaste lilla brudnäbb och en solist som sjöng jättebra! Resetn får hon berätta själv ;o)

    Grattis i efterhand till Jossan och Miks som tog examen i fredags!!!

    På tal om strumpeband - är det svårt att hitta sådana(har inte börjat leta ännu...)?

    Var och köpte tyg till min tärnas klänning igår. Hon kommer bli så fin!! Kommer dock att spräcka budgeten en hel del... ooops

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3