• Bröllopstokiig

    BT-träff Göteborg 3

    Hej Tjejer!

    Nu har även våran 2:a tråd stängts, så nu får vi börja på våran 3:e så vi kan fortsätta och ha våra inspirerande & trevliga BT-träffar.


    Kram Patsa

  • Svar på tråden BT-träff Göteborg 3
  • solkatt

    mina planer är liksom Annas ändrade...

    fre 27/5
    Patsa
    Martins pingla
    solkatt

    mån 30/5
    martins pingla

    tis 31/5
    Anna gbg
    martins pingla

    Ons 1/6
    Anna gbg
    solkatt

    tors 2/6
    Anna gbg
    solkatt

    fre 3/6
    solkatt

  • C.A

    Hej tjejer!
    Lägger till mig på måndagslistan.

    fre 27/5
    Patsa
    Martins pingla
    solkatt

    mån 30/5
    martins pingla
    C.A

    tis 31/5
    Anna gbg
    martins pingla

    Ons 1/6
    Anna gbg
    solkatt

    tors 2/6
    Anna gbg
    solkatt

    fre 3/6
    solkatt

  • Bröllopstokiig

    Hej Tjejer!

    Här kommer ytterligare ett datum...
    Som det ser ut nu så kommer jag att vara i Gbg och "mellanlanda" måndag 6 juni.
    Vi skulle inte kunna ha en BT-träff då istället?

    Ha en trevlig helg!!
    Kram Patsa

  • Britza Zep

    Jag kan den 6/6. Passar kanske bättre för fler eftersom det är en Röd dag...?

    Mån 6/6
    Patsa
    BritzaZep

  • solkatt

    Den 6:e kan jag nog på dagen, men inte på kvällen (antar att det gäller dig oxå Patsa, om du tänker följa sommarkursen vill säga....)

    Ser fram emot denna helgen en hel del. Bröllopsplanerandet har legat nere ett tag nu, men i helgen ska det fixas. Ska till Råda och prata menyalternativ på lördagen, sedan är det kläder till sambon och skisser på vigsel & festprogram som ska fixas.

    Vi har dessutom fått flighttider för bröllopsresan från mina föräldrar nu (så vi kan lägga in semester). 7-21 november, när det är som tristast i Sverige, då sticker vi!!

    Hoppas solen skiner på oss alla i helgen!!
    kram Lotta

  • Juni-05

    Hej Brudar.
    Nu var det bara ca en vecka kvar tills jag gifter mig..... pirrrrrrigt får man säga!
    Är förhållandevis lung ännu men jag antar att det är lugnet före stormen nästa vecka:o)

    Läste att ni fixar ihop någon träff nästa vecka, jag vill givetvis gärna komma men kan inte planera in det då jag inte vet hur veckan serut. Kan ev. mån eller onsd.

    Vi åker till Zanzibar i 13 dagar dagen efter den 5/6.
    Ska bli helt underbart!

    Sharon kommer hem i morgon, ska bli kul och höra hur dom har haft det!
    Hon följer nog gärna också med nästa vecka.

    Trevlig helg!
    Kramar Lotta

  • Brud_2005

    Nu är jag hemma från en underbar bröllopsresa- blev visserligen dunderförkyld den sista dagen i NYC, men vi hade det jättebra ändå!

    Jag är gärna med på en träff i nästa vecka, men har just nu lite svårt att säga vilken dag jag kan eftersom jag inte vet hur arbetsbelastningen ser ut på jobbet efter min semester... Har dock inget annat inplanerat så jag kan förhoppningsvis vara med den dag ni bestämmer er för!

  • solkatt

    Nu får vi faktiskt skärpa till oss lite tjejer! Vad sägs om lite tapas och vin på onsdag: www.restaurangmanana.se/

    Jag är jättenyfiken på hur Linda & Sharon har haft det, plus hur Lotta känner sig så här i slutspurten...

    kram
    Lotta

  • martins pingla

    Brud_2005:
    Kul att höra att ni haft det bra! Vill höra meeeer...

    Jag hänger på imorgon om det är några fler som kan!
    Min inspiration ligger nere totalt. Ex-jobbet tar all tid, men nu e det bara tre dgr kvar o det känns såååå skönt!

    kram Jossan

  • Anna gbg

    Jag kan också imorgon. Vilken tid?
    Hoppas det är några stycken som kan vara med. Det är på tok för länge sedan..

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3