• EnYsterSyster

    Bröstförstoring (4)

    Bröstförstoring (3) är nu stängd för svar. Vi fortsätter här !

  • Svar på tråden Bröstförstoring (4)
  • glasskompott

    regnbågen:
    Tack! Vilken skillnad på utbud...!
    Det behöver ju inte bli bollar för att man lägger framför...?!

    Frågan är om snittet kommer synas om man lägger det under bröstet när jag ska ha så litet... Som sagt, stor A liten liten B.. Blir det ett "veck" när det är så litet...!

    Kram

  • regnbågen

    Jag lämnar över glasskompotts fråga till er flickor som har opererat in "små" implantat.;)

    Jag har ju inte gjort min operation ännu. 6:e mars gäller det :D

  • EnYsterSyster

    glasskompott

    Jag är den här som lagt in minst implantat här (fram tills Rat lagt in sina som är ännu mindre ). Jag kan ändå inte svara på frågan om snittet kommer synas, dels därför att jag trots implantatets "litenhet" har fått en D-kupa, dels för att jag har ammat 3 barn och hade utammade bröst med ett rejält bröstveck.

    Det finns nog ingen "absolut bästa" metod för då skulle alla använda den. Olika metoder, snittställen och implantat har för- och nackdelar och kirurgerna tycka och specialicera sig olika.

  • glasskompott

    vioola:
    Tack för tipset men det är jag som är linakarlsson82!

    Jag hänger, som Du säkert vet, en hel del där redan!

  • Rat

    Glasskompott

    Jag ska bara lägga in 195g. genom vårtgården. Ärren kommer alltså inte hamna under brösten för mig. Kanske kan vara nåt för dig med? Ska operera mig på Victoriakliniken i april. Rekommenderar kliniken. De verkar mycket kunniga och man blir respektfult bemött

    Kram

  • Rat

    AnnaS23

    Vad kul att vi blir fler här som väljer lite mindre implantat Rekommenderar Victoriakliniken till dig med!

  • Cuore

    Hej!

    Finns det någon här som opererat in runda silikon? jag funderar på detta för att jag har läst att det känns naturligast. sen på bilder jag har kollat på som jag tyckt om så har de flesta just haft silikon som inlägg. men har även funderat på gelehallon, men blir inte dom hårdare än flytande silikon?
    Finns det någon som tagit lån för en börstoperation?

    en som funderar för fullt

  • Izadora

    Hej! Är det bara för mig det går otroligt segt att surfa på länken ovan??? Är reggad men det är ju så himla segt, får vänta i typ en halv minut när man har klickat nånstans...

  • Rat

    Izadora

    Nej, det går segt för mig med. Annars är det en bra site

Svar på tråden Bröstförstoring (4)