• Sudditjuven

    Vi som gifter oss 2015!

    En dottertråd till Bröllop 2015.

    Här diskuterar vi alltså kommande bröllop! :) 

    Vi planerar just nu ett vintageromantiskt bröllop för ungefär 50 personer och vi har en budget på 20.000 - 25.000. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-14 23:00
    Augusti:

    8e - Artemiss
    15e - Sudditjuven

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 08:39
    ? - Lindijoo

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 13:02

    120926 - april/maj
    ellie01 - Maj/juni
    Cammyr - 13e juni
    Artemiss - 8e augusti
    Sudditjuven - 15e augusti
    Lindijoo - augusti

  • Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!
  • FruJuni2015

    Grattis! Fin kyrka!


    filibustern skrev 2014-09-29 10:29:18 följande:

    kan nästan inte sitta still, känns som jag skulle bhöva springa upp och nerför gatan av all glädje!!! 

    KYRKAN ÄR NU BOKAD!!!!! 


  • Nightrod
    filibustern skrev 2014-09-29 10:29:18 följande:

    kan nästan inte sitta still, känns som jag skulle bhöva springa upp och nerför gatan av all glädje!!! 

    KYRKAN ÄR NU BOKAD!!!!! 



    Grattis
    Live free, ride free
  • filibustern
    FruJuni2015 skrev 2014-09-29 10:47:01 följande:

    Grattis! Fin kyrka!


    Nightrod skrev 2014-09-29 11:28:18 följande:

    Grattis

    tackar tackar! ja den är maffig! ginormous! 
  • Tingeling89
    filibustern skrev 2014-09-29 10:29:18 följande:

    kan nästan inte sitta still, känns som jag skulle bhöva springa upp och nerför gatan av all glädje!!! 

    KYRKAN ÄR NU BOKAD!!!!! 


    Grattis! Vad fin Glad
  • antligen
    filibustern skrev 2014-09-29 10:29:18 följande:

    kan nästan inte sitta still, känns som jag skulle bhöva springa upp och nerför gatan av all glädje!!! 

    KYRKAN ÄR NU BOKAD!!!!! 


    Åh, grattis! Vilken vacker kyrka!
  • PiaB igen

    Vilken fin kyrka filibustern! Grattis Visst känns det lite mer på riktigt när platsen är bokad?

    Idag var vår sista anmälningsdag för gästerna. I helgen ringde vi några som sagt att de "nog" kommer, varav ett par tackade nej och en kommer. Det som stör mig är att sambons ena bror med fru inte svarat någonting! Så jäkla dåligt! Han har sagt till en annan bror tidigare att de nog inte kommer. Men inget till oss, och som sagt inget svar nu. Är inte det jättekonstigt och skitdåligt att inte svara när ens lillebror ska gifta sig?

  • filibustern
    PiaB igen skrev 2014-09-30 21:08:34 följande:

    Vilken fin kyrka filibustern! Grattis Visst känns det lite mer på riktigt när platsen är bokad?

    Idag var vår sista anmälningsdag för gästerna. I helgen ringde vi några som sagt att de "nog" kommer, varav ett par tackade nej och en kommer. Det som stör mig är att sambons ena bror med fru inte svarat någonting! Så jäkla dåligt! Han har sagt till en annan bror tidigare att de nog inte kommer. Men inget till oss, och som sagt inget svar nu. Är inte det jättekonstigt och skitdåligt att inte svara när ens lillebror ska gifta sig?


    tack alla! ja visst! ja tro det var typ kvarten efter jag hade bokat så kom en liten våg av känslan "oh herre gud, det är på riktigt nu alltså!"

    ja det var lite lågt, det är ju liksom ändå brorsan. :/ 
  • antligen

    [quote=4398316][quote-nick]PiaB igen skrev 2014-09-30 21:08:34 följande:[/quote-nick]

    Vilken fin kyrka filibustern! Grattis Visst känns det lite mer på riktigt när platsen är bokad?

    Idag var vår sista anmälningsdag för gästerna. I helgen ringde vi några som sagt att de "nog" kommer, varav ett par tackade nej och en kommer. Det som stör mig är att sambons ena bror med fru inte svarat någonting! Så jäkla dåligt! Han har sagt till en annan bror tidigare att de nog inte kommer. Men inget till oss, och som sagt inget svar nu. Är inte det jättekonstigt och skitdåligt att inte svara när ens lillebror ska gifta sig?

    [/quote

    Verkligen nonchalant stil! Och särskilt när det gäller sin egen familj, det borde ju vara lika enkelt att berätta för ER att dom inte kommer, när dom ändå sagt att dom inte kommer till den andra brodern. Tråååkigt!!

    Ha några syrliga kommentarer på lager,om bröllopet kommer på tal med dom!!

  • Nightrod

    Jaha då har vi bokat vi med :)


     


    Var nere hos mina föräldrar i helgen, vette fan vem som ser fram mest emot bröllopet vi eller dem. Men det märks att de känner mig väldigt väl numera, de frågar väldigt försiktigt om de får göra eller kan komma med förslag. De frågade nu om de kunde  anlägga nya stora blosterland på deras sommarställe så de odla alla blommor vi vill ha till bröllopet, för de vet vi vill ha blommor som vi själva kan odla efter bröllopet i trädgården (skall köpa färdiga med men tror inte man kan ha för mycket) Så nu skall vi välja blomfröer osv som de skall köpa :)


    Live free, ride free
Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!