• Sudditjuven

    Vi som gifter oss 2015!

    En dottertråd till Bröllop 2015.

    Här diskuterar vi alltså kommande bröllop! :) 

    Vi planerar just nu ett vintageromantiskt bröllop för ungefär 50 personer och vi har en budget på 20.000 - 25.000. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-14 23:00
    Augusti:

    8e - Artemiss
    15e - Sudditjuven

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 08:39
    ? - Lindijoo

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-15 13:02

    120926 - april/maj
    ellie01 - Maj/juni
    Cammyr - 13e juni
    Artemiss - 8e augusti
    Sudditjuven - 15e augusti
    Lindijoo - augusti

  • Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!
  • Sudditjuven
    filibustern skrev 2014-02-23 17:19:20 följande:
    ja jag undrade lite då och då vart du tog vägen. väldigt tråkigt att höra.. men ibland vänder livet åt ett håll man inte tänkt. 

    du har mycket att ta igen i tråden ;P 
    Vem vet, vi kanske kommer igen. Flört Ska sätta mig med en kopp te och läsa genom allt, haha..
  • filibustern
    Sudditjuven skrev 2014-02-23 17:30:05 följande:
    Vem vet, vi kanske kommer igen. Flört Ska sätta mig med en kopp te och läsa genom allt, haha..
    ja precis. jag och min karl har varit igenom en paus också. var jobbigt som tusan, men vi behövde det. 

    gör så! :D  
  • Sudditjuven
    filibustern skrev 2014-02-23 17:37:15 följande:
    ja precis. jag och min karl har varit igenom en paus också. var jobbigt som tusan, men vi behövde det. 

    gör så! :D  
    Har skummat genom allt nu, hoho! Och ser att det är lite användare från trådstarten som inte finns med längre.. :( 
  • filibustern
    Sudditjuven skrev 2014-02-23 17:57:00 följande:
    Har skummat genom allt nu, hoho! Och ser att det är lite användare från trådstarten som inte finns med längre.. :( 
    jo det har jag också märkt. men det har tillkommit en hel del också :)
  • Salt
    Sudditjuven skrev 2014-02-23 17:30:05 följande:
    Vem vet, vi kanske kommer igen. Flört Ska sätta mig med en kopp te och läsa genom allt, haha..
    Hej! Beklagar uppbrottet.. hoppas det löser sig för er... {#emotions_dlg.flower}
    Jag hänger också här mest för skojs skull, min sambo är lite motsträvig när det gäller tiden hahaha! Han vill ha ett stort bröllop i minst 100.000 kronors klassen medans jag vill ha nåt lite enklare. Och jag sätter mig på tvären angående summan. Jösses, jag köper hellre en ny bil för dom stålarna liksom.
    Så här krockar våra starka viljor! Men vi ska nog lyckas kompromissa ihop nånting vackert! 

    ÅÅÅÅH nu blev jag sugen på te  
  • Trattkantarellen
    Sudditjuven skrev 2014-02-23 17:01:39 följande:
    Hej alla fina! 

    Jag har varit borta i snart ett halvår (!!!). Anledningen till det är att jag och min dåvarande blivande hamnade i någon sorts kris och beslöt oss för att flytta isär. Vi tog en paus, helt enkelt, och försöker nu jobba på saker och ting. :) Ska försöka hänga här lite mer dock, för det var ju så himla roligt..! 
    Välkommen tillbaka!
    Tråkigt, men så är det här i livet.
    Haha, ja så som det skrivs/skrivits i den här tråden lär du ha och göra i ett par dagar iaf  
  • frkmaria
    Sudditjuven skrev 2014-02-23 17:01:39 följande:
    Hej alla fina! 

    Jag har varit borta i snart ett halvår (!!!). Anledningen till det är att jag och min dåvarande blivande hamnade i någon sorts kris och beslöt oss för att flytta isär. Vi tog en paus, helt enkelt, och försöker nu jobba på saker och ting. :) Ska försöka hänga här lite mer dock, för det var ju så himla roligt..! 
    Har också funderat på vart du tog vägen! 
    Välkommen tillbaka och hoppas jobbandet går framåt! :)

     
  • Sudditjuven
    Salt skrev 2014-02-23 18:11:42 följande:
    Hej! Beklagar uppbrottet.. hoppas det löser sig för er... {#emotions_dlg.flower}
    Trattkantarellen skrev 2014-02-23 18:17:24 följande:
    Välkommen tillbaka!
    Tråkigt, men så är det här i livet.
    frkmaria skrev 2014-02-23 18:28:24 följande:
    Har också funderat på vart du tog vägen! 
    Välkommen tillbaka och hoppas jobbandet går framåt! :)

     
    Tack så hemskt mycket! Hjärta Jag tror absolut att vi kommer att hitta tillbaka till varandra, däremot så blir det inget bröllop i augusti 2015.. Får heja på er och drömma mig bort när jag ser era bilder. Flört
  • frkmaria

    Äsch, det är ju inte så viktigt om ni hittar tillbaka till varandra! :) Det är ju faktiskt det viktigaste av allt! Då kan det andra ju vänta. Och en sak har jag lärt mig, ju fler svårigheter man går igenom och ju tuffare man har det, ju mer sammansvetsande blir man i slutändan och om man klarar sig igenom de stormarna så tror jag någonstans att man blir starkare och kommer närmare varandra - hur jäkla klyschigt det än låter. ;) 

     

  • filibustern
    frkmaria skrev 2014-02-23 20:23:44 följande:
    Äsch, det är ju inte så viktigt om ni hittar tillbaka till varandra! :) Det är ju faktiskt det viktigaste av allt! Då kan det andra ju vänta. Och en sak har jag lärt mig, ju fler svårigheter man går igenom och ju tuffare man har det, ju mer sammansvetsande blir man i slutändan och om man klarar sig igenom de stormarna så tror jag någonstans att man blir starkare och kommer närmare varandra - hur jäkla klyschigt det än låter. ;) 

     
    det tycker jag stämmer väldigt bra - klyschigt eller ej!
Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!