camwic skrev 2014-02-17 21:24:42 följande:
Skitdag! Fick broscherna till min bukett idag, de är inte färdiga broscher utan bara plattor till borscher. Fick sidenbandet till brudbukett i helt fel färg. Ja lite bridezilla idag. Dessutom missade jag bussen imorse så höll på att bli sen till jobbet.
Berättar allt för blivande mannen som tittar på mig och säger "men älskling, det löser du!" JAG ska jag lösa bandkrisen? För han är inte lika pysslig. Jag älskar mannen men ibland vill jag ha mer än en kram och glada tillrop. jag vill att han ska bli lika uppjagad som jag är över fel färg. Nu när skriver detta så inser jag hur löjligt det låter men men :)
men oj vad arg jag skulle blivit! speciellt över broscherna! ärsch, jag kan bli RIKTIGT arb över att jag tappar en gaffel :P
inkawow skrev 2014-02-18 07:19:58 följande:
Har ni bokat frisör inför den stora dagen? Jag har kollat runt lite med olika frisörer och med tanke på att mannen ska fixa sig själv så blir det endast jag och barnen som hamnar hos frisören. 3750:- och då är inte ens barnen inräknade förutom en lättare fläta. Vad ger ni för brud uppsättning?
du (eller någon annan) kan inte fläta barnen? bara en fundering. ^^
jag kommer inte boka tid ÄN. känner att allt är fånigt tidigt att boka än så länge. blir väl att jag börjar boka saker i september.. då är det ett år kvar. jag fick höra av en frisör (blir troligen henne också) att det skulle gå på 2000-2500, beroende på hur avancerat det är, och då kan hon hjälpa en med smink också om jag fattade det rätt. inte billigt, men inte skitdyrt heller tycker jag. :)