• AoPoV

    Linköpingsbröllop 2014

    Har nu suttit och läst igenom tråden Linköpingsbrudar 2013 www.brollopstorget.se/Forum-5-55/m4206909.html vilket kan rekommenderas då det fanns en hel del matnyttigt i den! Problemet är väl just att vi inte ska gifta oss 2013 utan 2014...

    Lite snabbt om mig och min blivande: Vi har varit ett par sedan 2003, fick barn i augusti 2012 och planerar bröllop till maj 2014. Än så länge är det väldigt mycket på planeringsstadiet men vi tänkte utnyttja att vi är så tidigt ute med att fixa lokal i god tid. Vigseln blir borgerlig, då ingen av oss är sådär särdeles troende, men i övrigt blir det ett alldeles vanligt bröllop med massa gäster, sittande middag, dans och kanske en och annan glädjetår.
    För den som vill ha ett borgerligt bröllop med mer än en avrivning på 45s i stadshuset kan jag rekommendera den här tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m3931030-1.html .

    Hoppas nu att det är fler som vill vara med och dela med sig av planering och inspiration!

  • Svar på tråden Linköpingsbröllop 2014
  • Moonlight83

    Hittade inga priser,vad fick ni betala marolo?


    marolo skrev 2014-01-06 22:08:04 följande:
    Om ni inte bokat fotograf än kan jag starkt rekomendera våran! Hon är jätteduktig och trevlig, ett jättebra pris också, vi hade våran provfotografering idag och har redan fått bilderna, hon är supersnabb, bara ett litet tips bland alla fotografer som finns där ute, jagfotograferar.com/ :)
  • marolo
    Moonlight83 skrev 2014-01-16 22:17:04 följande:
    Hittade inga priser,vad fick ni betala marolo?
    det står på hemsidan under fliken priser och sedan bröllopsfotografering :)
  • marolo
    marolo skrev 2014-01-17 09:52:18 följande:
    det står på hemsidan under fliken priser och sedan bröllopsfotografering :)
    men det kan kanske bli lite svårt att boka henne eftersom vi gifter oss på samma dag Flört men det beror på vilken tid ni ska ha eran vigsel såklart
  • Moonlight83

    Såg priserna nu när jag satt vid datorn,fick inte fram det när jag surfade via mobilen.Ahh ni gifter er samma dag ja då blir det ju svårt kanske ;)

  • Moonlight83
    marolo skrev 2014-01-17 09:54:13 följande:
    men det kan kanske bli lite svårt att boka henne eftersom vi gifter oss på samma dag Flört men det beror på vilken tid ni ska ha eran vigsel såklart
    Vi har inte fått tiden för bröllopet ännu då det är drop in bröllop.Men kommer ev på en tid redan innan.Vilken tid har ni fotografen?
  • marolo
    tess skrev 2013-10-21 20:13:31 följande:
    Hittat snygga klänningar på Amorica. Så nu måste jag bara bestämma vilken (eller om jag ska beställa den andra på nätet). Svårt att bara välja en
    Har varit på partyworld och bröllopshuset i helgen för att leta kläning, men tänkte åka till amorica i veckan, vet du vad prisklasserna bland klänningarna är? :)
  • tess

    Marolo - upplevde Amorica som "billigare" än Bröllopshuset och Party World. Amorica hade dessutom den aboslut bästa servicen och trevligaste bemötandet. Jag valde dock den dyrare klänningen från Party World....

  • Katarina

    Amorica tycker jag är helt fantastiska vad gäller service och känsla på stället, de har väldigt mycket fina klänningar i alla prisklasser egentligen!

    Känner personligen att Amorica fyller ett tomrum som funnits här i stan.

    Bröllopshuset har jag dåliga erfarenheter av, skulle inte vilja köpa min brudklänning där och inte känna att jag kan slappna av...

    Tummen upp för Amorica helt enkelt!

Svar på tråden Linköpingsbröllop 2014