• Csve

    JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet

    Här tänkte jag att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i juni 2014 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka.

  • Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
  • Caisa

    Grattis till ni andra som gift er och ni som ska gifta er idag/imorgon! Vi kom hem från bröllopsresan igår och börjar landa i vardagen igen vilket är ganska skönt, dock känns det faktiskt sorgligt att bröllopet är över, även om vi såklart är lyckliga över att äntligen vara gifta! :)

    Vår fotograf och filmare har tre andra bröllop att redigera innan de kan börja med våra bilder, så vi får vänta ett par veckor till. Dock har vi fått ett smakprov, här kommer det samt en bild från bröllopsresan! :)


    7 juni 2014
  • Himla
    Caisa skrev 2014-06-20 15:41:58 följande:

    Grattis till ni andra som gift er och ni som ska gifta er idag/imorgon! Vi kom hem från bröllopsresan igår och börjar landa i vardagen igen vilket är ganska skönt, dock känns det faktiskt sorgligt att bröllopet är över, även om vi såklart är lyckliga över att äntligen vara gifta! :)

    Vår fotograf och filmare har tre andra bröllop att redigera innan de kan börja med våra bilder, så vi får vänta ett par veckor till. Dock har vi fått ett smakprov, här kommer det samt en bild från bröllopsresan! :)


    Åh vilken vacker brud :)
  • iso
    meandmylove skrev 2014-06-20 07:10:29 följande:
    Här kommer en mobilbild på mig och min MAN på vår dag 140614. 
    Ni som ännu ej gift er, ni har något fantastiskt framför er. 

    Kram till er alla 
    Så fina ni är! Verkar som att klänningen sitter jättebra och att sömmerskan lyckades! :)
  • Caisa
    Himla skrev 2014-06-21 04:57:35 följande:
    Åh vilken vacker brud :)
    Tack! :)
    Ååh jag lever verkligen kvar i en skimrande bubbla. Nu har vi varit gifta i lite mer än två veckor (känns som minst en månad dock!). Är tillbaka på jobbet idag, första gången sedan innan bröllopet. Som tur är är det lugnt här, så jag sitter och tittar på de bilder jag har från bröllopet och smekmånaden om och om igen. Längtar tills vi får fler bilder från fotografen, samt videon från dagen. 

    Ett av mina favoritminnen från dagen är när jag och maken är ute och fotograferas efter vigseln, vi går över en gångbro över bil och järnväg för att komma till en liten udde där vi ska fotas. På bron stannar vi till och väntar på fotograferna som filmat oss när vi gått iväg, och jag står och dansar med buketten i vädret och alla bilar som kör under oss tutar glatt. :D
    7 juni 2014
  • LinaNordstrom

    Snaart är det dags för oss! Har lite småpyssel kvar, bordplaceringen är inte rikigt klar men nästan, vi ska öva i kyrkan på torsdag och så måste jag skriva namn på bordplaceringskorten (fjärilar som sitter på vinglaskanten). Sen ska jag bara kolla av hur det går med musiken med kantorn och solisten.

  • Jennie1414

    Grattis till alla som redan stått brud :)

    på lördag är det dax för oss och jag är helt otroligt nervös. Jobbar sista dagen idag å sen är det två fullspäckade dagar innan det är dax att bara njuta utav Lördagen :)

  • iso

    på lördag är det dags här också!

    tyvärr ser ju vädret allt annat än lovande ut (skit också!) men vad ska man göra liksom. på västkusten har vädret än så länge alltid varit bättre än vad de sagt att det ska bli men det är ju tråkigt att man verkar pricka en av de sämre dagarna på hela sommaren....

Svar på tråden JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet