• Bamsemums

    Fler som ska gifta sig Juli 2014?

    Det är fler som har skapat trådar om sin månad, tänkte göra samma sak Då jag inte har sett "min" månad här än. Så är det fler som ska gifta sig Juli 2014? Hur långt har ni kommit med planeringen och hur känns det? :)      

  • Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?
  • Pia88
    CJ5 skrev 2013-08-05 10:16:28 följande:
    JAG HAR BOKAT KYRKAN!!! *stuttsar upp och ner och hoppar runt* 19 juli klockan 16 nästa sommar blir jag fru!!!! IIIIK!!!!!
    JEE Skrattande bara att börja planera nu då Flört
  • CJ5

    Hej Johanna och Happy. Det är tyvärr ganska tyst här emellan åt och jag är ny i tråden men välkommnar er ändå.

    Vi gifter oss den 19 juli och just nu stampar jag i startgroparna! Jag vill börja planera och fixa nu! :) På lördag ska vi kolla på en lokal!

  • Pia88

    Jodå. Här är det tyst mellan varven.. Känns ibland som man är den enda som håller tråden levande Tungan ute

    Välkomna alla nya ivriga planerare Glad sitter och funderar hur jag ska formulera mig inför att fråga prästen... Var på äktenskapsförberedande kurs med honom och hans fru i början av året och efteråt kände vi att vi har hittat rätt man för jobbet Glad han verkar vara tillbaka från semestern.. tror att prästerna här i stan har rulllande system.. undrar hur man ska smidigt fråga när har semestrar nästa sommar.. så vi hinner skapa plan B ifall han har semester i juli...

    Hittade annars i natt (haft nattjobb) en inspirationsbild till brudbuketten {#emotions_dlg.flower} har en klänning med blåa detaljer så en vit bukett blir nog "neutralast"... kan bara inte hitta tråden som jag hitta den i  Tungan ute men här är iaf bilden...


  • Happilyeverafter

    CJ5 Tack så mycket, jag är också ivrig. Har varit runt och titat på säkert 10 ställen att ha festen på hittills. Så svårt att bestämma sig!Pia88: Vilken vacker bukett, vad långt du kommit i din planering som redan har klänning och allt...*avis*I veckan ska jag och m2b titta på ytterligare 5 festställen, börjar känna att jag kanske är för kräsen, vill ha en lokal som har "allt" men hittar småfel på alla ställen    

  • CJ5

    jag måste försöka släppa mina tankar om lokal, vi får se om denna duger då blir det nog den. för vi bor inte i den staden vi ska gifta oss i. blir ett himla meck att åka och kolla på lokaler.

    pia har du bild på din klänning?

Svar på tråden Fler som ska gifta sig Juli 2014?