• Pagnie

    13 juli 2013

    Hej alla brudar.

    Har sett att vi är en hel del som gifter oss den 13 juli så tänkte kolla om det finns något intresse för en sådan tråd. Där vi kan dela lite tankar och tips.

    Skriv gärna lite om er själva och kanske vart ni gifter er?

  • Svar på tråden 13 juli 2013
  • Pagnie
    MeaJ skrev 2013-01-13 21:19:04 följande:
    Idag skrev på papperna på lokalen =)
    en mindre sak att oroa sig över, hehe 
    Sommarbrud 2013
    fan vad nice. vad skönt att ha det klart. det var verkligen en sten för oss när vi gjorde det så det lär väl kännas lika för er med ;) vi skrev på våra i april förra året ;)
  • tovemaja

    så man kan ändra sig! Var HELT inne på en ring i vitguld med en gnistrande liten stan mitt i från Schalins... men efter att ha läst en del trådar här om titanringar samt efter att ha fått upp ögonen för att man kan ha andra färger än gud/silver blir det nu helt matchande ringar för mig och J. Ariund White med blått spår www.titanringar-web-butik.com/product.html/around-white

    J ska ha samma men helt utan briljanter. Blått är J för mig.. vindsurfing, kitesurfing osv osv.. alltid detta vatten!Han blev helt kär i ringen också så det känns toppenbra! Jag ska börja med en slät och sedan ska vi gamensamt varke bröllopsdag lägga in en ny sten.. ett sätt att uppmärksamma dagen. Så glad! Beställning sker i kväll.

    GLAD

  • Pagnie

    åh den var verkligen jättefin. helt underbar. :D och det som är bra med titan är ju att det är mycket billigare.

  • MeaJ
    Pagnie skrev 2013-01-13 21:53:57 följande:
    fan vad nice. vad skönt att ha det klart. det var verkligen en sten för oss när vi gjorde det så det lär väl kännas lika för er med ;) vi skrev på våra i april förra året ;)
    Ja, så länge kyrka och lokal är bokat och klart så känns det som om det andra är bonusar :)
    Sommarbrud 2013
  • Pagnie
    MeaJ skrev 2013-01-14 11:37:35 följande:
    Ja, så länge kyrka och lokal är bokat och klart så känns det som om det andra är bonusar :)
    Sommarbrud 2013
    ja men visst gör det de. :D nu börjar nerräkningen. igår flickor var det exakt 6 månader kvar.
  • MeaJ
    Pagnie skrev 2013-01-14 11:59:52 följande:
    ja men visst gör det de. :D nu börjar nerräkningen. igår flickor var det exakt 6 månader kvar.
    tiden går fort när man har roligt Flört
    Sommarbrud 2013
  • Pagnie
    MeaJ skrev 2013-01-14 12:38:07 följande:
    tiden går fort när man har roligt Flört
    Sommarbrud 2013
    eller hur.  men nu vill jag ha sommar.
  • MeaJ

    Idag ringde de och berättade att dom har börjat att renovera i kyrkan där vi ska vigas.
    Dom sa att det skulle vara färdigt till början av juli, men om det inte skulle hinnas klart i tid så skulle vi få vigas i församlingsgården istället.
    Inte roliga nyheter, men jag förstår att kyrkor behöver rustas upp. Men varför just när jag ska gifta mig Flört .
    Jag har ju bilden av att få vigas i en kyrka, känns verkligen inte kul med vetskapen att det kanske blir i ett rum i församlingsgården, får ens alla gäster plats där?

    Kanske måste man boka en annan kyrka istället för att vara på den säkra sidan?
    Eller ska man kanske chansa?
    Vi valde just den kyrkan av personliga själ.
    Hur hade ni gjort? 


    Sommarbrud 2013
  • Millisch
    MeaJ skrev 2013-01-18 13:42:30 följande:
    Kanske måste man boka en annan kyrka istället för att vara på den säkra sidan?
    Eller ska man kanske chansa?
    Vi valde just den kyrkan av personliga själ.
    Hur hade ni gjort? 
    Sommarbrud 2013
    Jag hade om man kunnat bokat en annan kyrka med, för precis som dig så har man drömmen om en kyrka, inte ett församlingshem. 
  • Pagnie

    håller helt med. hade nog också bokat en annan kyrka. vi var med om samma sak, dom renoverar den kyrka vi först ville ha så nu tog vi en annan.

Svar på tråden 13 juli 2013