• ZandraWestberg

    Bröllop 29/6-2013

    Hej!


    Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.


    Finns det fler här??


    Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)


     


     

  • Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • boddan

    ZandraWestberg skrev 2012-08-13 21:10:51 följande:Hej! Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013. Finns det fler här?? Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)     jag är ochså  ny här och skall ochså gifta mig den 29/6  Så nu är det planering , planering. Fast vi skall ha ett litet enkelt bröllop....

  • okajsa

    Ja shit bara en vecka kvar!

    Vigselprogrammen har precis blivit utskrivna, blev riktigt bra och det var skönt att skrivaren klarar dubbelsidig utskrift, nästa motion för skrivaren kommer att bli festprogrammen.

    Annars är det mest detaljer kvar, drömmer nästan varje natt om bröllopet nu mest att klänningen inte passar eller fotografen har glömt bort oss. Någon annan som drömmer hemskheter?

    Trevlig midsommar!

  • hannijohanna

    En vecka kvar! :D

    Ja oj va mycket jag drömmer om bröllopet! 

    Igår natt drömde jag att den stora dagen var inne. Jag var på något semseterställe med min syster, bror, kille mm och vi viste att vi skulle gifta oss idag, men tykcte att vi plötsligt hade massa tid på oss innan det var dags för vigsel så vi bestämde oss för att sola, bada och kolla i affärer. När flera timmar gått kom jag plötsligt på att jag glömt bort att jag skulle vara hos frisören kl.9 samma morgon!! Jag blev jättestressas och ringde till frisören som visade sig också glömt bort att jag skulle komma! Haha, här vaknade jag med panikkänsla i kroppen! 

    Trevlig midsommar! :)

  • Malaina

    Jag har också drömt massor :) Likanande drömmar som er, både om klänningen som inte passar eller full i konstiga blommor eller fel färg eller något och även drömmar om att vi typ glömmer bort bröllopet och allt blir stressigt!:) 

    Tur man vet att det inte kommer bli så! :)

    Festprogram och vigselprogram skrev vi ut igår och satt och häftade inatt:) Känns riktigt skönt att ha det klart!  

  • Marjasinus

    Idag var vi ute och provfotograferade lite för att hitta bra vinklar. Tror detta kommer bli toksnyggt när vi är finklädda, sminkade och välrakade



     
  • JochP

    Fan, nu har en mardröm blivit besannad! Min vän som skulle spela på bröllopet har blivit sjuk och är inlagd på sjukhus. Så nu måste vi försöka hitta nån annan som kan spela och som kan lära sig våra låtar på en vecka. Pust! Jag tror säkert att det kommer ordna sig, men det känns som ett onödigt stresssmoment. Och det är inte det med spelandet som stressar mig mest utan att min vän har blivit sjuk,

  • Miss JH

    Men nej usch jochP . Hoppas din vän repar sej snabbt. Jobbigt att få ett sånt besked så nära bröllopet. Och hoppas ni hittar nån annan som kan spela. Håller tummarna.

  • Malaina

    Det ser ut att bli kanonfint Marjasinus!

    Nej vad tråkigt JochP, inte alls kul med sjuka vänner:( Jag hoppas din vän bli frisk! 

  • kärlekensbrudpar

    Hur mycket fick ni " träna" i kyrkan med prästen ? Vi fick inte göra det alls :/ tiden hon satt åt oss hade hon dubbelbokat . Vi fick gå till församlingens hus och pratade:/

  • kärlekensbrudpar

    Och hon sa att det inte är nån idé att pojken får träna som ringbärare "han kommer ändå bara springa omkring. + att överlämning är såååå Hollywood! :/ skit Depp nu :/

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013