• ZandraWestberg

    Bröllop 29/6-2013

    Hej!


    Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.


    Finns det fler här??


    Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)


     


     

  • Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • Annica70

    I helgen har jag varit väldigt effektiv om jag får säga det själv ;.) .. Jag har gjort placeringskort,placeringskortshållare, kort till borden..klippt vimplar..Så jag känner mig nöjd med min helg. Och igår var vi och tittade på ringar. Börjar väl bli dags att beställa det :-/


     


     

  • JochP

    Vad mycket ni får gjort! Här går det trögt. Känns som att tiden inte riktigt finns till för allt vi måste fixa. Men det är väl bara att bestämma sig och ta tag i det.

  • Miss JH

    Säger som jochP, oj vad ni hinner med. Vi har inte heller hunnit mycket på sistone. Varit massa kalas varje helg hela mars. Men nästa helg ska vi börja ta tag i det igen. Det som står på agendan är bordsplacering och festhäftena. Misstänker att det kommer ta en hel del tid.

  • Moignon

    Känner precis samma sak. Men nu är dukar bokade och allt porslin. Jag har bokat tid hos min frisör och ska då även passa på att prata igenom uppsättning så får gräva fram alla inspirationsbilder. Har fått en kontakt när det gäller smink som har vettiga priser och som vår fotograf rekommenderade, hon jobbar även med fashionplåtning så tror hon vet vad hon pratar om. I helgen ska jag prova fler klænningar och så ska det kollas kostym. Kanske hinna lite pyssel med. Och inhandla lite mer dekorationer.

  • jossanamir

    Här har det också varit lugnt med planeringen den senaste tiden och det har varit skönt att "vila" lite :) bara tagit någon enstaka sak lite då och då. i helgen som var hade vi våra toastmadames på besök så vi har pratat igenom vad vi vill de ska ansvara för och vad vi absolut inte vill ska hända under kvällen. I övrigt känns det som att all tid vi lagt på planering nu gör att det blir en lite lugnare period.

  • kärlekensbrudpar

    har haft mycket kalas här också och jobb...vi har inte ens gjort inbjudningarna klart :/

  • Heobea

    Det går trögt här med. En massa borden och måsten, men ingen ork. Blörk! Jag hatar sega jävla vinterförkylningar som ALDRIG går över.....

  • Miss JH

    Skönt att höra att det är lite stiltje hos alla . Slipper man ha ångest själv haha. Hoppas och tror att man får ny energi när våren och värmen väl kommer. Just nu är det svårt att greppa att man faktiskt står brud om drygt 3 månader. Vi som ska ha utomhusbröllop och allt. Blir väl termobyxor och snowboots

  • kärlekensbrudpar

    ja det är sjukt mycket snö i vinter...men vi får hoppas det är toppenväder 29 juni!Solig

  • JochP

    Klart det blir solsken på vår dag! Och blir det inte det så blir det den bästa dagen någonsin iallafall. Jag väntar på att två olika cateringfirmor ska lämna offert på vad de kan erbjuda för ett visst pris. Hoppas de hör av sig snart så vi kan bocka av en grej på vår just nu långa lista.

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013