• Smulan

    Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

    Hej på er alla!
    Vi har bestämt oss för att smyga iväg på minsta möjliga bröllop med bara några vittnen och resturang besök efter. Vi ska ta kläder som vi redan äger och lägga till några små detaljer som håruppsättning och make up och typ en lite lite blomma. Ringar så klart! Jag vill veta hur ni gjorde eller ska göra?
    Ny fiken vi har bokat bröllop lördagen den 14 Juli i år ska blir såååååå kul!

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-13 10:01
    Nu är vi gifta och vi har haft en fest i efterhand som blev den mest perfekta festen i världen! Jag vill fortfarande veta hur ni ska göra eller hur ni gjorde för det är så kul att höra andras ideér och tankar! Skriv på bara!

  • Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
  • Smulan

    Här kommer några bilder från vår dag!



    Puss på dig min älskling!


    Här är vi=)!


    Måste ju bara få.........Flört


    Min brudbukett=) Är SÅÅÅÅ Nöjd!


    Hela vår lilla familj=)!


    Och så våra ringar=)!

    Nu längtar jag tills jag får se era bröllopsbilder=)!
  • jakother

    Åh så fina ni var smulan! =) Riktigt fina! Jag längtar också till mina bröllopsbilder!! :)

    Igår var sista dagen för inbjudningar och ja alla utom en har tackat Ja, finns ett par som är beräknad födsel på den dagen så dom har lämnat öppet men kommer om dom inte ligger på bb! :) Kul, men ja vi räkna ju inte med alla Ja.. haha hur som hellst så kan jag inte längta mindre iaf! :)

    Grattis igen till eran dag!! :)


    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • Smulan

    Tack ska du ha! Vi hade verkligen en toppen dag! Kul att så många kommer det måste kännas bra=)!
    Förstår att du längtar nu=). Vår dag gick så fort så jag och min man (hihi) sitter här och blinkar förvånade..."Jaha vad var det som hände?" Nu ska vi snabbt skicka ut våra kort och inbjudningar så får vi se hur många som kan=)!

  • Sanna87

    Smulan - så fina ni var. Gud vad jag längtar till vår dag när ja ser eran glädje :) fin klänning ju hade :)

  • Smulan
    Sanna87 skrev 2012-07-16 11:12:22 följande:
    Smulan - så fina ni var. Gud vad jag längtar till vår dag när ja ser eran glädje :) fin klänning ju hade :)
    Tack=) Vad glad jag blir när jag läser era inlägg! Ja det var en mycket glädjefull dag men oj oj oj vad fort den gick över.....lite för fort fakiskt. Man undrar helt ärligt vad som hände och OM det hände ha ha ha. kanske hade det känts annorlunda med en kyrklig vigsel....att det blir mer stort då.....men det var ju inte det vi ville ha. Min man har scen skräck och jag kan väl prata inför folk och showa men jag blir väldigt nervös innan så vi tyckte detta kändes så skönt. Det var ju bara vår son och våra två vänner som hörde=) Super skönt!

    Tack jag älskar min klänning. Den har väldigt många fördelar - den är ganska lik en tradionell klänning - den är SUPER skön att ha på sig - den går att använda till vardags - den hade släp vilket förstärkte "bröllops känslan".

    Men min stackars man tyckte att jag var mycket mer uppklädd än honom och trodde att alla som gick förbi oss bara såg mig och inte fattade att han var brudgum. Men jag är helt säker på att alla förstod att han var brudgum....han var ju SÅÅÅÅÅÅ jäkla snyggg! Lika uppklädd som jag enligt mig i alla fall. Och visst var vår sons kläder SÖÖÖÖTA? han såg ut som en liten Emil eller en annan buspojke från alla barn i bullerbyn eller nåt. Så himla fint!
  • EvF

    Grattis till bröllopet Smulan! Tassar in i tråden, håller på att spricka för vi ska gifta oss i allra största hemlighet i början av september på vår sons dop! Det är bara vi och prästen (och hon vi beställde ringarna av) som vet, det är ett under att jag lyckats hålla mig! Fast jag har ju nästan två månader på mig att försäga mig... :) Vi vill liksom mest gifta oss, utan budget och planering och krångel och det känns jättemysigt att bjuda in nära och kära till denna överraskning! Vi ska vara utomhus på en udde vid en liten sjö. Längtar ihjäl mig!

  • Mallis12
    EvF skrev 2012-07-16 22:00:47 följande:
    Grattis till bröllopet Smulan! Tassar in i tråden, håller på att spricka för vi ska gifta oss i allra största hemlighet i början av september på vår sons dop! Det är bara vi och prästen (och hon vi beställde ringarna av) som vet, det är ett under att jag lyckats hålla mig! Fast jag har ju nästan två månader på mig att försäga mig... :) Vi vill liksom mest gifta oss, utan budget och planering och krångel och det känns jättemysigt att bjuda in nära och kära till denna överraskning! Vi ska vara utomhus på en udde vid en liten sjö. Längtar ihjäl mig!
    Låter jättemysigt!
    Mina föräldrar gjorde likadant, de gifte sig på min mammas födelsedag och min lillasysters dop, det var utomhus på tomten och de lever än jättelyckliga tillsammans! Jag tycker det är fint att göra så, och min glömska pappa kan lättare hålla koll på alla datum ;) 

    Ingen visste om det heller så min mormor hade blivit lite småsur och paff, hon kommer nog reagara lika stakt nu, och säkert värre, när jag och min blivande reser utomland och gifter oss i smyg, utan släkt och vänner!
  • Wirre 81

    Smulan: vilka underbara bilder, ni var båda jätte fina ❤ Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi gifter oss och det känns så sjukt bra. Allt till vigseln är fixat utom att ringen fortfarande är kvar på posten (måste hämtas senast torsdag) och barnen + min blivande man (me love it) ska ha skor. Blir nog en tripp till skopunkten på söndag :) Och till festen (11/8) ska jag påta ihop inbjudningskorten nu i natt (ibland är det skönt att ha ett jobb där brukarna sover till 90%), hoppas jag blir klar med dom i natt. Provade att göra sminkningen tillsammans med bandet jag ska ha i håret och jag blev super nöjd :) jag är så redo att bli fru Sundmark nu...


  • Smulan

    EvF - Grattis vad roligt=) Och tack *niger lite blygsamt* Det kommer bli kanon så gjorde min farbror och det var sååå fint.

    Mallis12 - Synd att mormor kanske kommer bli lite sur men det går säkert över=).


    Wirre 81 skrev 2012-07-16 23:17:50 följande:
    Smulan: vilka underbara bilder, ni var båda jätte fina ❤ Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi gifter oss och det känns så sjukt bra. Allt till vigseln är fixat utom att ringen fortfarande är kvar på posten (måste hämtas senast torsdag) och barnen + min blivande man (me love it) ska ha skor. Blir nog en tripp till skopunkten på söndag :) Och till festen (11/8) ska jag påta ihop inbjudningskorten nu i natt (ibland är det skönt att ha ett jobb där brukarna sover till 90%), hoppas jag blir klar med dom i natt. Provade att göra sminkningen tillsammans med bandet jag ska ha i håret och jag blev super nöjd :) jag är så redo att bli fru Sundmark nu...
    Tack Wirre81  Vi kände oss väldigt fina den dagen. Som min syster sa när hon var färdig med mig (Hon gjorde hår och smink) som en liten prinsessa=) och det kände man ju sig som.
    Ja bara 5 dagar kvar nu för er=) Wiiiiieeee! Hade missat att ni också skulle ha fest 11/8 precis som vi ha ha vad kul tycker jag. Jag sitter och kämpar med alla kort nu för att få ut dem i veckan. Det kommer bli hur snyggt som helt med hårbandet och den sminkningen=) Du var jätte fin på kortet (Trots skitig spegel ;P).
    Vart hittade du hårbandet? Det var väldigt fint! Ska ni också ha era bröllopskkläder på festen? Vi har fått "order" om det hihi och det kan vi ju ställa upp på=)!
Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?