• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • veronica84



    Idag kom min klänning från Jen jen House. Jag är väldigt nöjd! :) Klänningen är jättefin och sitter bra. Jag beställde efter mina mått. Det enda är att den är lite lite tajt vid armhålan, men det ska jag se om en sömmerska kan fixa :)
    Jag beställde den 10/8 och fick den 11 dagar senare :) Har inte lagt ut släpet ordentligt och snörat klart.

    Här är originalbilden från jen jen nedanför

  • CoG

    Supersöt, elegant utan att vara förmycket :)


    Lillaminst skrev 2013-08-21 18:11:38 följande:
    Så kul att se så mkt fina olika klänningar! :)

    Letade hur länge som helst efter en klänning utan släp men ingen kort klänning, som var lätt att packa ner (ska resa iväg och gifta mig) och som endå var min stil! Hittade den här på Nelly.com och beställde direkt när jag såg den. Jag tycker den är helt fantastisk :D


  • 20140222
    Nivi och Jesper skrev 2013-08-21 11:36:33 följande:


    Bild från en utav gästerna. Jag har ett släp som jag håller upp med ena handen. Ännu finare när släpet är nere! :) Älskar min klänning. Tycker det är synd att jag bara får ha den på mig en gång!
    Jag skall spara min brudklänning. Och ha på mig den på varje bröllopsdag, tänket jag. Flört
    Så jag hoppas på att få ha den på många gånger /många år! Drömmer
  • daniiel

    Om jag har lite av en dålig dag, eller som nu en dålig vecka, så är den här tråden toppen att kika i. Jag blir genast på bättre humör av att se alla er vackra brudar! :)

    Jag hade hoppats på att några skulle vilja visa sina klänningar när jag startade tråden, men ni är långt många fler än jag vågade tro skulle posta bilder här och det gör mig så glad :)

    Ett stort grattis till er som gift er redan! Och ett lycka till till er som fortfarande har den stora dagen framför er :)


  • stormhelen
    daniiel skrev 2013-08-23 16:17:58 följande:
    Om jag har lite av en dålig dag, eller som nu en dålig vecka, så är den här tråden toppen att kika i. Jag blir genast på bättre humör av att se alla er vackra brudar! :)

    Jag hade hoppats på att några skulle vilja visa sina klänningar när jag startade tråden, men ni är långt många fler än jag vågade tro skulle posta bilder här och det gör mig så glad :)

    Ett stort grattis till er som gift er redan! Och ett lycka till till er som fortfarande har den stora dagen framför er :)

    Ja, jag blir också otroligt glad av att titta på alla vackra brudar i den här tråden.


     


    Du gjorde ett ginidrag som startade den här tråden daniiel.


    Den här tråden är min personliga favorit här på BT.


     

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D