• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • vårbrud2014

lutar sarpt åt denna ; Alfred ANgelo, med ett ljusrosa sidenband i midjan! Vacker, stilig, elegant samtidigt som lite prinsessa känlsa:)) va tycker ni??!

• amerika
    vårbrud2014 skrev 2013-08-11 00:08:56 följande:
    lutar sarpt åt denna ; Alfred ANgelo, med ett ljusrosa sidenband i midjan! Vacker, stilig, elegant samtidigt som lite prinsessa känlsa:)) va tycker ni??! 
    Det är en fin klänning, särskilt med band i midjan som jag skrev till dig i en annan tråd, men i just den här tråden ska du visa din klänning på dig, när du provar den eller på bröllopsdagen. Om du läser trådstarten ordentligt så ser du vad trådstartaren avsåg när hon startade tråden. 
    Det finns många andra trådar att diskutera klänningsval och där kan man svulla i att lägga upp bilder på de man tänkt sig och få smakråd, hiss eller diss från alla andra engagerade brudar här på BT Glad
  • amerika
    vårbrud2014 skrev 2013-08-11 11:04:01 följande:
    tack: ) tänkte lite fel!!! 
    Ingen fara och hoppas du inte tog illa upp!!!
  • vårbrud2014

nej absolt inte :) de va bara bra ! men funderar på försöker hitta varman kan ta bort sina inlägg i tråden?  vet du var de är? :)

• Sara 120707

vårbrud2014:Man kan inte ta bort sina egna inlägg, däremot kan du trycka på den lilla handen och anmäla ditt eget inlägg och uppge anledning så tar moderatorn bort det till dig  

• ETNovember

Såhär ser min klänning ut som jag kommer ha. Inte en riktig klassisk brudklänning. Till en början tänkte jag ha en mörklblå klänning jag hade hemma men kom på att jag vill nog ha en vit klänning ändå. Faktiskt riktigt billig för 300 kr på rean. 

• ETNovember

Såhär ser min klänning ut som jag kommer ha. Inte en riktig klassisk brudklänning. Till en början tänkte jag ha en mörklblå klänning jag hade hemma men kom på att jag vill nog ha en vit klänning ändå. Faktiskt riktigt billig för 300 kr på rean. Får hoppas bilden vill synas denna gången.  

• confuzed86

Använd mozilla för att bilden ska synas eller prova lägga in utan text

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D