• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • daniiel

    Dags för en påminnelse igen ;)

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.


  • Nivi och Jesper
    daniiel, Förlåt jag såg det nu! :S Ska tänka på det framöver! jag är alldeles för stissig nu för att kunna läsa igenom allt så jag letar bara efter bilderna. Det är därför som jag missade den lilla detaljen:P 
  • daniiel
    Nivi och Jesper skrev 2013-06-04 12:18:30 följande:
    daniiel, Förlåt jag såg det nu! :S Ska tänka på det framöver! jag är alldeles för stissig nu för att kunna läsa igenom allt så jag letar bara efter bilderna. Det är därför som jag missade den lilla detaljen:P 
    Ingen fara, det behövs en sån påminnelse med jämna mellanrum :)
    Nivi och Jesper skrev 2013-06-04 12:19:15 följande:
    Vet någon förresten var man kan hitta fina midjeband på nätet?
    Kolla www.etsy.com och sök på "wedding sash", så får du nog upp mkt fint :)
  • Asal
    Harrysally skrev 2013-04-29 17:20:29 följande:
    Jag valde en annan klänning från början (som jag även visat i denna tråd) men jag fick kalla fötter och lyckades byta till denna klänning. Nu känns det bättre i magen. Jag hade inte trott att det skulle vara så svårt att bestämma klänning :)

     


    ÅÅÅÅÅÅh jag dör vilken vacker klänning.
    Var hittade du denna skönhet?? 
  • IdaRebecca

    Min klänning kom idag!!! Nästan ett år kvar till bröllop men hittar man den som är precis rätt måste man ju slå till! Älskar den, så mycket jag! Någon minigrej som ska fixas till hos sömmerska då det är lite knas vid två sömmar, det är sådär tunnt tyg att det ser håligt ut (min vanliga tur när jag köper grejer), men tror de kan fixas så det inte syns - annars får jag byta till en felfri!

    Nu är bara frågan om fossingarna ska få ha remsandaler eller vara barfota - men det är ju ingen brådska med det beslutetTungan ute





    Tänk att man ska behöva vänta så himla länge....!

  • Sparriskarro


    Här är min klänning. det långa släpet är avtagbart och under är bara ett kort släp som man sedan kan "hänga upp" när det är dags att rocka loss på dansgolvet.  klädda knappar hela vägen i ryggen och ända ut på det långa släpet. Är super nöjd och den sitter som en smäck Glad här är den dock lite skrynklig...
  • daniiel
    IdaRebecca skrev 2013-06-04 16:21:13 följande:
    "Nu vill jag se dig i din klänning!

    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns."
  • daniiel
    Sparriskarro skrev 2013-06-04 16:39:27 följande:


    Här är min klänning. det långa släpet är avtagbart och under är bara ett kort släp som man sedan kan "hänga upp" när det är dags att rocka loss på dansgolvet.  klädda knappar hela vägen i ryggen och ända ut på det långa släpet. Är super nöjd och den sitter som en smäck Glad här är den dock lite skrynklig...
    Den ser jättefin ut och ser dessutom ut att passa dig riktigt bra. Ett väldigt bra val helt enkelt :) Kul också med det längre släpet som går att plocka bort :)
  • IdaRebecca
    daniiel skrev 2013-06-04 17:20:53 följande:
    "Nu vill jag se dig i din klänning!

    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns."
    Oj, förlåt...har följt tråden jättelänge så glömt trådstarten....och så blev jag så himla ivrig men hann inte ta några egna bilder...förlåt igen!

    Någon moderator eller så får ta bort inlägget om det stör för mkt såklart :) 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D