• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Elkurr
    JuliaNilsson: Wow! Vilken härlig färg! Jättefin klänning =) Vad för typ av bröllop ska ni ha?
  • daniiel
    JuliaNilsson skrev 2013-03-09 15:43:11 följande:
    Här är jag i min brudklänning:


    Oj, vilken prinsessdröm! :) Den var riktigt häftig, jag gillade verkligen blommorna på kjolen :) Har du beställt den eller köpt den i butik? Är det en "riktig" brudklänning, eller är det typ en balklänning? Ja, oavsett, så var det väldigt snyggt med en färgklick :)
  • Principisessan
    JuliaNilsson skrev 2013-03-09 15:43:11 följande:
    Här är jag i min brudklänning:


    vilken fluffig underbar tylldröm. superfin! den klär dig! 
    ska du ha solrosor sen i buketten också?  
  • Principisessan
    pamjofre skrev 2013-03-08 08:54:31 följande:
    Här kommer då min klänning, börjar tvivla, lite tips?

     




     


    tycker den är jättefin, en lagom stor underkjol som bara ger lite mer vidd blir nog pricken över i. Sen känner man sig väl alltid lite velig innan man har håret och sminket och allt. Tycker jag iallafall. Inbillar mig att jag kommer vara toknöjd med rätt firsyr o smink o naglar o hela kitet sen dagen d. Jag har ändrat mig hundra gånger om om jag verkligen ska ha slöja tex, men tror nog det ändå blir bra sen. 
  • Tilda93


    Äntligen har jag hittat en ivory färgad bolero till super billigt pris - 50:- på New Yorker :D
    Och slöjan blir nog sambons fasters.. som hon gifte sig i för 10 år sen :)
    Köpte en egen men den var riktigt dålig gjord .. så ska klippa sönder den och dela ut bitarna till gästerna då det är en dansk tradion :)
  • daniiel
    Tilda93 skrev 2013-03-10 21:48:55 följande:


    Äntligen har jag hittat en ivory färgad bolero till super billigt pris - 50:- på New Yorker :D
    Och slöjan blir nog sambons fasters.. som hon gifte sig i för 10 år sen :)
    Köpte en egen men den var riktigt dålig gjord .. så ska klippa sönder den och dela ut bitarna till gästerna då det är en dansk tradion :)
    Ojoj, vad fin du är! :) Jag har ju alltid gillat din klänning och att få se helheten nu, med boleron och slöjan.. ja, supersnyggt verkligen :D
  • Tilda93
    daniiel skrev 2013-03-10 21:53:01 följande:
    Ojoj, vad fin du är! :) Jag har ju alltid gillat din klänning och att få se helheten nu, med boleron och slöjan.. ja, supersnyggt verkligen :D
    Tack va rörd jag blir :D Har känt mig tjock och obekäm innan.. men nu med boleron + att jag har gått ner i vikt så känns det mycket bättre och jag tycker med boleron så framhävs klänningen faktiskt mer :D

    Super nöjd nu äntligen:D
    Tack för din hjälp Daniiel :D
  • amerika
    Tilda93 skrev 2013-03-10 21:48:55 följande:

    Äntligen har jag hittat en ivory färgad bolero till super billigt pris - 50:- på New Yorker :D 


    Och slöjan blir nog sambons fasters.. som hon gifte sig i för 10 år sen :)
    Vilket fynd m boleron!! Jag trodde den var en del av klänningen hihi så det ser verkligen enhetligt ut. Ruskigt snygg klänning som passar dig jättebra!!
  • Tilda93

    Amerika: haha ja jag har letat länge så gick jag in på New Yorker och hittade en i ivory ( trodde bara att det var rätt) och tänkte 50 kr är ju inget och chansade och det blev super bra samma färg och allt Tack så mycket för dem fina orden :)


  • lilla flodhäst

    Jag köpte min klänning på blocket, så jag ska lägga upp den lite, men är nöjd än så länge :) Ska nog inte ha svart BH under bara



     
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D