• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Mandala

Vad bra att ni har lite samma tanke som jag angående min klänning. Jag tror jag flyttar blomman eller så kanske jag sätter den i håret Tack för era åsikter!

• pamjofre

Här kommer nu min klänning, börjar dock tvivla , va tycker ni?

• pamjofre

Ojdå klänningen kom inte med får försöka igen senare via datan

• Krila
    Mandala skrev 2013-03-04 12:11:55 följande:
    Jag har lite funderingar kring min klänning, om "jag" ska sy om den lite eller ändra lite. När jag provade den sa hon som jobbade i butiken att man kan ändra så den inte är rak över bysten utan går ner lite. Vad tycker ni? Blomman, ska jag minska den/ta bort den, eller låta den vara kvar? 

Den är skitfin precis som den är!!!
  • Mandala
    Krila skrev 2013-03-07 21:53:29 följande:
    Den är skitfin precis som den är!!!
    Supertack! Skönt att höra det med. Jag måste ta fram klänningen igen och kika på hur den ser ut under blomman. Det kanske ser konstigt ut med pärlorna om jag tar bort blomman. Det är annars om jag kan minska blomman något. Vi får se vad det går att göra av den. Men som sagt skönt att höra att den är fin som den är också. Den kostade ju ändå en del, tror att mannen skulle bli smått galen om han hörde mina funderingar o planer
  • drömmer
    Mandala skrev 2013-03-04 12:11:55 följande:
    Jag har lite funderingar kring min klänning, om "jag" ska sy om den lite eller ändra lite. När jag provade den sa hon som jobbade i butiken att man kan ändra så den inte är rak över bysten utan går ner lite. Vad tycker ni? Blomman, ska jag minska den/ta bort den, eller låta den vara kvar? 

Tycker att blomman gör klänningen perfekt :)!!
  • Mandala
    drömmer skrev 2013-03-07 22:30:32 följande:
    Tycker att blomman gör klänningen perfekt :)!!
    Så roligt att höra! Jag tänkte att den var lite annorlunda när jag köpte den. Gillar att den är lite korsettaktig upptill och samtidigt mkt tyll och lite pärlor Sen började jag fundera på om blomman kanske var för mycket o sen har jag sett så många andra klänningar som de flesta har djupare urringning o tänkte att jag kanske borde ha det med. Skulle ju vara skönt om man bara var nöjd och inte kikade på andras klänningar
  • drömmer
    Mandala skrev 2013-03-07 22:39:12 följande:
    Så roligt att höra! Jag tänkte att den var lite annorlunda när jag köpte den. Gillar att den är lite korsettaktig upptill och samtidigt mkt tyll och lite pärlor Sen började jag fundera på om blomman kanske var för mycket o sen har jag sett så många andra klänningar som de flesta har djupare urringning o tänkte att jag kanske borde ha det med. Skulle ju vara skönt om man bara var nöjd och inte kikade på andras klänningar
    Tycker du ska vara mer än nöjd. Den sitter perfekt på dig!
  • pamjofre

Här kommer då min klänning, börjar tvivla, lite tips?

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D