• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • GabriellaIvarsson
    daniiel skrev 2013-03-04 09:11:33 följande:
    Ojojoj, så underbar klänning! :D Helt klart en av dom finaste jag sett, wow..
    Tack! :)

Det är en Nixa, supernöjd är jag! 
  • Theuglyorgan

Äntligen kan jag också visa upp min klänning.
    Den behöver sys in lite till i midjan men annars sitter den som den ska!

Släpet ligger inte som den bör men iaf!
  • Mandala

Jag har lite funderingar kring min klänning, om "jag" ska sy om den lite eller ändra lite. När jag provade den sa hon som jobbade i butiken att man kan ändra så den inte är rak över bysten utan går ner lite. Vad tycker ni? Blomman, ska jag minska den/ta bort den, eller låta den vara kvar? 

• stormhelen
     Mandala skrev 2013-03-04 12:11:55 följande:
    Jag har lite funderingar kring min klänning, om "jag" ska sy om den lite eller ändra lite. När jag provade den sa hon som jobbade i butiken att man kan ändra så den inte är rak över bysten utan går ner lite. Vad tycker ni? Blomman, ska jag minska den/ta bort den, eller låta den vara kvar? 

Jag tycker att klänningen är jätte fin och den behöver inte förändras. Personligen så tycker jag att blomman ser malplacerad ut. Den ser mest bara ut som en kostig "fluff" som sitter på bröstet. Inte den mest smikrande placeringen av den kanske. Så är det något som borde förändras på klänningen så är det blomman som ska bort.

Allt annat på klänninen är jätte fint. Å´klänningen sitter jätte bra på dig. =)

• stormhelen
    Theuglyorgan skrev 2013-03-04 11:21:58 följande:
    Äntligen kan jag också visa upp min klänning.
    Den behöver sys in lite till i midjan men annars sitter den som den ska!

Jätte vacker klänning, jag gillar att det glittrar lite om den. Det är jätte vackert.

Du passar väldigt bra i din klänning, den sitter hur bra som helst. =D

• Theuglyorgan
    Therese89 skrev 2013-03-04 13:15:26 följande:
    Theuglyorgan: Underbar klänning! Vart är den köpt?
    Tack! Den är köpt på bröllopshuset i linköping: )
    stormhelen skrev 2013-03-04 12:23:24 följande:

Jätte vacker klänning, jag gillar att det glittrar lite om den. Det är jätte vackert.

Du passar väldigt bra i din klänning, den sitter hur bra som helst. =D

Tack så hemskt mycket!: )
  • Chicita
    Jag skulle behålla den raka ringningen.
    Klänningen ser ut att vara rätt strukturerad (alltså nästan lite som en riktig korsett) så då tycker jag att det är snyggast när den är rakt över bysten.
    Blomman skulle jag tagit bort. Eller flyttat ner till din vänstra höft (eller tja den till höger i bild där du har draperingen) 
  • PimPim83

Jag tycker att du ska behålla den raka ringningen. Tycker att det är ursnyggt! Sen håller jag med andra här om att blomman känns lite felplacerad. Jag hade antingen tagit bort den eller flyttat den.
  • eml33h

Fotografen var väldigt snabb med bilderna : )

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D