• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • SannaV
    Sara 120707 skrev 2012-08-20 19:21:52 följande:
    Jättevacker klänning!! Passar dig perfekt
    Tack så jättemycket Sara. :)
  • SannaV
    nixteina skrev 2012-08-14 20:30:28 följande:
    Hej brudar!

    Skulle gärna få er åsikt om vilken ni tycker jag ska välja mellan dessa två. Ursäkta kvalitéen på bilderna ;) (Vågar inte via ansiktet pga för nyfikna vänner :)

     


    Klänning nr. 2:


     


     


     


    Jättefina klänningar båda två, men jag personligen gillar nr 2. :) Tycker att du får en jättefin form i den.
  • Anjesckan


    Här är en bild av oss i lördags, en helt underbar dag med fantastiska människor! Nu måste jag sälja min klänning och det känns faktiskt hemskt haha, men den ryms inte hemma ;)
  • repsara
    Anjesckan skrev 2012-08-20 20:25:47 följande:


    Här är en bild av oss i lördags, en helt underbar dag med fantastiska människor! Nu måste jag sälja min klänning och det känns faktiskt hemskt haha, men den ryms inte hemma ;)
    Jättefin klänning!
    Vad är det för storlek och vart ska du sälja den?
  • Anjesckan

    Ja den är helt gudomlig! jag stod o tog på den igårkväll haha! Det är korsett så jag skulle säga att det är 40-44, jag drar normalt 40-42 men kunde både sträcka ut en strl och dra åt den rejält :)

    den är specialsydd i turkiet och jag ångrar mig verkligen inte ;)

  • Juli2013
    m2012 skrev 2012-08-17 19:46:08 följande:
    Här kommer min igen men lite flera bilder, gifte mig den 2 juni :)


    Lyckades på något vis att inte få en enda bild på släpet på den stora dagen så detta är från när jag provade i butiken (ite trång över ryggen, syddes ut till bröllopet)


    Gjorde en cahansing och köpte en bolero från Etsy, provades ihop med klänningen på bröllopsdagen och jag tycker att det lyfte hela klänningen :)

     


     


    Åh vilken superfin frisyr! Något sånt skulle jag också vilja ha :) Du har inte fler bilder på den?
  • daniiel
    Anjesckan skrev 2012-08-20 20:25:47 följande:


    Här är en bild av oss i lördags, en helt underbar dag med fantastiska människor! Nu måste jag sälja min klänning och det känns faktiskt hemskt haha, men den ryms inte hemma ;)
    Vilken klänning, wow! :) Du har inga fler bilder på klänningen så man får se den lite bättre? :)
  • Anjesckan



    Jag hade ingen där man riktigt ser alla detaljer, det är blommor på höften med bling :) ursprungligen fanns det ett axelband på ena sidan med matchande blommor och bling precis som på sidan, det finns kvar men jag tog av det :)
  • Fröken Finemang
    Anjesckan skrev 2012-08-21 20:18:44 följande:



    Jag hade ingen där man riktigt ser alla detaljer, det är blommor på höften med bling :) ursprungligen fanns det ett axelband på ena sidan med matchande blommor och bling precis som på sidan, det finns kvar men jag tog av det :)
    Så underbar klänning och underbart par!
  • daniiel
    Anjesckan skrev 2012-08-21 20:18:44 följande:



    Jag hade ingen där man riktigt ser alla detaljer, det är blommor på höften med bling :) ursprungligen fanns det ett axelband på ena sidan med matchande blommor och bling precis som på sidan, det finns kvar men jag tog av det :)
    En riktig prinsessklänning! Du/ni var jättefina :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D