• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • nixteina
    daniiel skrev 2012-08-14 21:21:38 följande:
    Haha ja, underkjol, jag håller med, men det tycker jag är en självklarhet till 99% av alla brudklänningar. Det gäller bara att hitta en underkjol som passar klänningen :)
    nixteina skrev 2012-08-14 21:17:49 följande:
    Hihi vad roliga ni är och tack för er åsikt. Vet inte hur jag trodde det skulle bli enklare att få smakråd haha.. Nu kommer det bli tusen gånger svårare!
    Vilken kändes bättre för dig när du prövade? :)Kors i taket ;D haha
    Ja alltså jag provade dem vid olika tillfällen. Och nr.1 finns i USA så jag kan inte prova den igen nu... Älskade nr.1 tills jag hittade nr.2 och blev osäker på ettan. Ettan passade mycket bättre och den är 3000kr billigare. Tvåan måste jag sy till så den passar bättre men den är så romantisk och vacker tycker jag. Sååå jag vet inte :p
  • Lipan
    nixteina skrev 2012-08-14 20:30:28 följande:
    Hej brudar!  

    Skulle gärna få er åsikt om vilken ni tycker jag ska välja mellan dessa två. Ursäkta kvalitéen på bilderna ;) (Vågar inte via ansiktet pga för nyfikna vänner :)

    Klänning nr. 1:

     


     


    Den var litre stor därför håller jag ihop den i bak.

     


    Klänning nr. 2:


     



     


    Stort tack för hjälpen!

     


     


     


    Jag röstar för nr 2! Den första är fin, men den andra outstanding!! Kyss
  • mirre01
    Lipan skrev 2012-08-15 10:48:59 följande:
    Jag röstar för nr 2! Den första är fin, men den andra outstanding!! Kyss
    denna röstar jag på du har kroppen för att bära just denna underbart vackert
  • tinaalpfält

    Röstar också för nummer 2. Jag tycker den ger ett slankt och stilrent intryck Skrattande

  • Ponduss

    Jag röstar på denna =)


    nixteina skrev 2012-08-14 20:30:28 följande:
    Hej brudar!

    Skulle gärna få er åsikt om vilken ni tycker jag ska välja mellan dessa två. Ursäkta kvalitéen på bilderna ;) (Vågar inte via ansiktet pga för nyfikna vänner :)

    Klänning nr. 1:

    Den var litre stor därför håller jag ihop den i bak.



  • FruStendahl
    drömmer skrev 2012-08-13 19:14:34 följande:
    Underbar!! Vad är det för modell och märke?
    Tack! jag älskar den!!! Special Day heter märket och modellen Vintage S53
  • madelenes
    nixteina skrev 2012-08-14 20:30:28 följande:
    Hej brudar!  

    Skulle gärna få er åsikt om vilken ni tycker jag ska välja mellan dessa två. Ursäkta kvalitéen på bilderna ;) (Vågar inte via ansiktet pga för nyfikna vänner :)

    Klänning nr. 2:


     




    Stort tack för hjälpen!

     


     


     


    Denna tycker jag var sååå fin på dig! Vad heter den och vad är det för märke? Något sådant jag själv är ute efter nämligen :)
  • daniiel
    Pyttsan skrev 2012-08-14 21:25:07 följande:
    Jag tycker att den första är mycket sötare på dig! Ger jättefin figur, den andra ser för stor ut, bältet är onödligt brett på din nätta kropp. :)
    Precis min tanke också :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D