• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • mirre01
    M040812J skrev 2012-08-09 15:23:22 följande:
    mirre underbar!
    åh tusen tack :)
  • babsan
    Saandraa skrev 2012-03-20 14:48:50 följande:
    Kul tråd! Alltid roligare att se klänningarna på "vanliga" brudar. Superfina klänningar ni har allihop! Skrattande

    Här är min klänning! Vi gifter oss i November i år. Vill så gärna att tiden skall gå fortare nu!
    vart hittade du denna fina klänning och vad kostar den?  Den klär dig så bra!
  • cornetto

    Så här såg vi ut när vi gifte oss den 30 juni i år! Klänningen är en



    Lilly.
  • karamell

    Åh den var supersuper fin!!! Vad köpte du den?


    babsan skrev 2012-08-10 00:09:19 följande:
    vart hittade du denna fina klänning och vad kostar den? Den klär dig så bra!
  • karamell

    Bland de vackraste klänningarna jag har sett!


    Får man fråga var du har köpt den? =)


    Discoannali skrev 2012-07-31 21:58:48 följande:

    Vad mycket fina klänningar! Här är min! Jag gifte mig för 2,5 vecka sen! Tur att man har bilderna att titta tillbaka på för dagen gick alldeles för fort!!!




  • majflicka

    Cesium: Är den från Kik? Jättefin iaf. Provade iaf en mkt lik från dem förra säsongen. Älskade spetsen. Blev den med hjärtformat liv i samma tyg istället i Tea lenght och ej kort. Älskar det flickiga så personligen hade jag kört på rosetten baktill och inte tonat ner det alls men det är ju en smak sak:)

  • Sara 120707
    Rosi skrev 2012-08-12 18:46:33 följande:
    Så här såg jag ut igår när vi gifte oss.. =)


    Grattis!


    Va vacker du var!!


     

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D