• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • paet
    Lady Lancelot skrev 2012-07-18 22:01:15 följande:


    En av mina favoriter <3 av en fantastisk dag! att det ska vara så svårt att ladda upp bilder...
    Åh vad vackert!!!!
  • Fannyterez
    MariaTM skrev 2012-07-10 11:27:23 följande:

    Den här ska jag ha på ett bröllop i augusti!


     


    Superfin klänning och den sitter ju jättebra! Vad kommer den ifrån? Vågar du säga pris? :D
  • daniiel
    majemma skrev 2012-07-20 21:33:17 följande:
    Här är min klänning igen. Var på provning igår och ska dit om ett par veckor igen. Jag känner mig mer och mer nöjd. Snörningen i ryggen kommer att ha samma färg som bandet i midjan. Är det något ni tycker behöver justeras?

        


    Jättefin klänning och du ser ut att passa väldigt bra i den :) Jag älskar det bruna bandet i midjan!
  • daniiel
    sanna88 skrev 2012-07-20 22:46:36 följande:

    här är min klänning, den är lite förstor på bilderna men de ska fixas innan bröllopet i februari!


    Klänningen ser väldigt fin ut :) Men har du funderat på en underkjol?
  • sanna88
    daniiel skrev 2012-07-21 11:50:38 följande:
    Klänningen ser väldigt fin ut :) Men har du funderat på en underkjol?
    Ja jag ska prva med underkjol, men vill inte bli för mycke "maräng" =)
  • Chicita
    sanna88 skrev 2012-07-22 11:01:02 följande:
    Ja jag ska prva med underkjol, men vill inte bli för mycke "maräng" =)
    Det är ju skillnad på underkjol och underkjol också Flört
    Du kanske ska ha en sån här:


    Men defenitivt inte en sån här Flört 
  • purpleflower
    Chicita skrev 2012-07-22 12:53:31 följande:
    Det är ju skillnad på underkjol och underkjol också Flört
    Du kanske ska ha en sån här:
    Chicita, vet du vart man kan köpa den här? En sån skulle nog passa min klänning, är inte riktigt nöjd med den underkjolen jag har...
  • Chicita
    purpleflower skrev 2012-07-22 15:55:29 följande:
    Chicita, vet du vart man kan köpa den här? En sån skulle nog passa min klänning, är inte riktigt nöjd med den underkjolen jag har...
    Jag googlade bara fram inspirationsbilder.
    Men mitt tips är ebay... 
  • Krystal

    Ska ha en sådan där övre underkjol..har jag nog bestämt mig för nu. Vill ha lite lyft men inget "poff"...så blir nog fallet på klänningen snyggare. Jag tänker försöka sy en själv...medan jag håller ett öga på Tradera efter en redan färdig sydd

  • Chicita
    Krystal skrev 2012-07-22 18:37:30 följande:
    Ska ha en sådan där övre underkjol..har jag nog bestämt mig för nu. Vill ha lite lyft men inget "poff"...så blir nog fallet på klänningen snyggare. Jag tänker försöka sy en själv...medan jag håller ett öga på Tradera efter en redan färdig sydd
    Lite liknande i alla fall
    http://viewitem.eim.ebay.se/Lycra-Waist-WeddingProm-PetticoatSingle-One-Hoop-CrinolineUnderskirt/300745291603/item

    http://viewitem.eim.ebay.se/Wedding-Prom-Gown-1-Hoop-Petticoat-Underskirt-Crinoline/160844109831/item

    http://viewitem.eim.ebay.se/-WHITE-1-ONE-HOOP-A-LINE-PETTICOAT-CRINOLINE-WEDDING-UNDERSKIRT-PROM-DRESS-/270964294779/item

     
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D