• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • eilennam
    EmlizPemliz skrev 2012-04-11 18:33:48 följande:
    Ja, min bild ligger nånstans i början av tråden :)
    Vi gifter oss 1:a September i Lösens kyrka, ni då? 
    Vi gifter oss den 16 juni på mässen Kallinge!

    Lösens kyrka är fin. hade vänner som gifte sig där för några år sen och de hade festen i en hembygdslokalen brevid sen..
    Har du bestämt vilka skor du ska ha till klänningen?:)
  • Amejuli
    Sofi K skrev 2012-04-12 07:27:46 följande:

    Låter härligt ändå, trots att ni inte kunde hyra det finaste stället :)


    Hoppas bara att det finns sådanna ställen lite mer i västergötland :)


    Vad kul att dur är därifrån. Jag är själv därifrån men har bott i sthlm i några år nu. Finns ju många fins ställen där också!! :) Hoppas ni hittar något ni gillar!


     

  • EmlizPemliz
    eilennam skrev 2012-04-12 18:49:02 följande:
    Vi gifter oss den 16 juni på mässen Kallinge!

    Lösens kyrka är fin. hade vänner som gifte sig där för några år sen och de hade festen i en hembygdslokalen brevid sen..
    Har du bestämt vilka skor du ska ha till klänningen?:)
    Jaha, okej. :)
    Ja, vi skulle också haft festen där egentligen, men ångrade oss och kommer ha den inne i Karlskrona istället.
    Jag kommer nog köra på ett par finare ballerinaskor tror jag, trivs inte alls i klackar o brukar inte gå i det, så då ska man väl absolut inte göra det när man gifter sig ;) 
  • annapanna88
    väktarbrud skrev 2012-04-12 17:43:03 följande:
    Annapanna88: Nu hittade jag din bild! Det var typ en sån klänning jag var ute efter egentligen innan jag blev kär i den jag har nu! Man kan ju säga att vi har bytt stil med varandra! Cool
    Haha, vilket sammanträffande :)
  • JennyMaria
    Cicci90 skrev 2012-04-11 10:40:14 följande:
    Och här kommer bilden ;)


     Den ska jag oxå ha =) Fin du va i den!
  • Anny
    Cicci90 skrev 2012-04-11 10:40:14 följande:
    Och här kommer bilden ;)

     


    Aha! Kristina brud och fest??
  • Cicci90
    JennyMaria skrev 2012-04-12 21:20:59 följande:
     Den ska jag oxå ha =) Fin du va i den!
    Vad kul! Har du lagt upp någon bild på dig i den?

    Tack så mycket! :D
  • Cicci90
    Anny skrev 2012-04-13 06:58:09 följande:
    Aha! Kristina brud och fest??
    Jo det stämmer ;) Har du varit där och provat?
  • Anny
    Cicci90 skrev 2012-04-13 08:56:58 följande:
    Jo det stämmer ;) Har du varit där och provat?
    Jajjamän, ett par ggr. köpte en klänning i höstas och ångrade mig sedan. Var där nu i början av året igen. Hon som hjälpte mig, Camilla, var iaf trevlig hela tiden hon var i min närhet. De andra 2 inte så mycket. De glömde bort att de har speglar överallt och när de vända sig bort från mig eler så så såg min kompis i spegeln hur de himlade med ögoen och suckade högt när de trodde de var ur hörhåll. Så ville inte handla av de mer.
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D