• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Anna197401

Min klänning! Underkjolen skall dock strykas och rättas till Tungan ute Ska ha slöja till, men vet inte om det blir en lång, enkel som går ner till golvet, eller en i flera lager som går en bit nedanför axlarna?? Obestämd

• Chicita
    Anna197401 skrev 2012-04-13 09:50:40 följande:
    Min klänning! Underkjolen skall dock strykas och rättas till Tungan ute Ska ha slöja till, men vet inte om det blir en lång, enkel som går ner till golvet, eller en i flera lager som går en bit nedanför axlarna?? Obestämd
    Kul med en brud som vågar lite färg Skrattande
    Till den tuffa klänningen skulle jag nog ha valt en lite "rockig" flikig slöja typ:

• Cicci90
    Anny skrev 2012-04-13 09:42:22 följande:
    Jajjamän, ett par ggr. köpte en klänning i höstas och ångrade mig sedan. Var där nu i början av året igen. Hon som hjälpte mig, Camilla, var iaf trevlig hela tiden hon var i min närhet. De andra 2 inte så mycket. De glömde bort att de har speglar överallt och när de vända sig bort från mig eler så så såg min kompis i spegeln hur de himlade med ögoen och suckade högt när de trodde de var ur hörhåll. Så ville inte handla av de mer.
    Fy vad tråkigt.. :/ Får verkligen hoppas att de hade en dålig dag och inte är så jämt... Då borde man inte jobba i butik..
    Jag fick också hjälp av Camilla och är helnöjd med henne, hon var till så stor hjälp och verkade tycka att det var jätteroligt! :)
    De andra tre som jobbar där höll på med annat så dem kan jag ju inte säga något om :P

När jag kom hem såg vi att det var små, små, små blåa streck på baksidan av klänningen. Ringde till butiken och de har skickat den på kemtvätt + att jag får den uppsydd utan att behöva betala. Så jag är jättenöjd :)
  • Anna197401
    Chicita skrev 2012-04-13 10:29:14 följande:
    Kul med en brud som vågar lite färg Skrattande
    Till den tuffa klänningen skulle jag nog ha valt en lite "rockig" flikig slöja typ:

Ja, har en liknande hemma Glad det får nog bli den Flört
  • Chicita
    Anna197401 skrev 2012-04-13 14:06:11 följande:
    Ja, har en liknande hemma Glad det får nog bli den Flört
    Kul att jag plockar en jag tror ska passa och så har du en sån redan Solig
    Med andra ord så var det kanske meningen att du skulle ha något sånt 
  • Green

Tänkte bara bjuda på ett skratt.
    Så här går det när man beställer kinaklänning.................och nej, jag tänker inte stå brud i denna Skrikandes
  • mjeanettek
    Green skrev 2012-04-13 18:13:06 följande:

Tänkte bara bjuda på ett skratt.
    Så här går det när man beställer kinaklänning.................och nej, jag tänker inte stå brud i denna Skrikandes
    oj då... Hur såg orginalet ut?
  • Jag han

Ser inte klok ut på nån av bilderna där man ser klänningen ordentligt. Här är den jag ser minst muppig ut ;)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D