• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • sollan

    Har tyvärr bara detta foto där jag har slöjan på.


    Men det är en dold dragkedja.


    Sen är där fejkade rosa knappar längs med hela klänningens bakstycke som en enligt mig snygg detalj.


    Ja nu får ni en liten hint av vart de flesta av mina överflödskilon sitter...haha Tur sjöjan förvillar bort min enorma svank. Är tyvärr jättesvankryggad så skäms en smula ;O Därav jag till slut valde att ha slöja så ser inte gästerna det lika tydligt medans jag skrider fram i kyrkan ;)



    120414 <3
  • Zara81

    hsmamma:

    Från Bröllopskällan. märket heter Eglantine och modellen "Fraise". Made in China :)

  • Anny

    Nu ska vi se. Här är jag i min klänning. Nyss hemkommen (klänningen alltså)



     
  • daniiel
    sollan skrev 2012-04-10 18:41:37 följande:

    Har tyvärr bara detta foto där jag har slöjan på.


    Men det är en dold dragkedja.


    Sen är där fejkade rosa knappar längs med hela klänningens bakstycke som en enligt mig snygg detalj.


    Ja nu får ni en liten hint av vart de flesta av mina överflödskilon sitter...haha Tur sjöjan förvillar bort min enorma svank. Är tyvärr jättesvankryggad så skäms en smula ;O Därav jag till slut valde att ha slöja så ser inte gästerna det lika tydligt medans jag skrider fram i kyrkan ;)



    120414 <3
    Jag hävdar dock fortfarande att du inte ser ut som en strl 54, jag hade aldrig gissat på det. Supersnygg klänning alltså! Det var verkligen fint med de rosa knapparna :) Jag har sett den där modellen förut, men aldrig i rosa och jag tycker att det (den rosa färgen) gjorde hela klänningen :)
  • Chicita
    sollan skrev 2012-04-10 18:41:37 följande:

     


    Håller med daniiel...
    Du ser inte alls ut att ha den storlek du säger.

    Och du... lite "junk in the trunk" betyder bara att man sitter mjukt och att ens make har något att vila händerna på när man kramas Solig 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D