• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • hallonfrossa

    Ja ni tjejer!!! Tiden den går, lite för fort oxå 😊 I morgon är sista jobbdagen för mig innan semestern, ska bli jätte skönt att få vara hemma och mysa med friska barn och gubbe. På onsdag är det ett sista genrep i kyrkan, sen är det bara att vänta en dagavgift sen är det dax tt fixa naglar och lokal. Helt underbart!! ❤❤

  • Mumin

    I Fredags hämtade vi våra ringar!!! Jag blev tårögd när jag provade min... sååå vacker!!!


    På tisdag ska jag hämta klänningen, på fredag är det dags för slingor o finputs av håret plus att se om jag ska ha nån snygg frisyr eller om jag bara ska ha det som jag brukar...


    En kompi still mig ska gå en kurs för att förlänga ögonfransar och jag ska vara hennes modell! Passar ju superbra att det ska vara nu lagom till vigseln! =)

  • Pekkiisch4

    Här sitter jag i regnrusket med en fruktsallad.. Snö snart tack?
    Fick i alla fall besked av fotografen att han fixar våra bilder ikväll så jag får hem dem på tisdag !! så då kan jag börja pyssla igen med gästboken. Vi ska ju ha ett foto på oss där i. ;) Annars har jag det väldigt lugnt ! Är färdig med sånt där tråkigt, som ta bort etiketter på karafferna och stryka dukar. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Allt som ska handlas är färdigt med.. Har i alla fall planerat att fixa brudbåge på tisdag med en tärna :)

    Min m2b ska ha sin svensexa helgen innan vi gifter oss, alltså den 8 och vi gifter oss 12:e, jag är inte super glad då jag hade andra planer för honom och jag kan ju inget säga att han måste göra sånt innan ! Får smyga in det lite försiktigt på kvällarna.. Dock blir  jag nog hippad nu på lördag, jag tror det ! En tärna för sa sig lite tror jag, fast jag lådsades inte höra ;D

    vinterfrost - Åh så skönt att hunden mår bra !

    hallonfrossa - Gud vad skönt med lite ledigt innan ! Vill också komma dit, men får gott vänta lite till :p

  • vinterfrost

    Ska ni smita ifrån festen på kvällen eller kommer ni o gå så alla får säga adjö? Vi har lite olika tycken här hemma så skulle vilja höra hur ni gör :)

  • zoooda
    vinterfrost skrev 2012-11-25 21:48:50 följande:
    Ska ni smita ifrån festen på kvällen eller kommer ni o gå så alla får säga adjö? Vi har lite olika tycken här hemma så skulle vilja höra hur ni gör :)
    vi kommer säga tack o "hejdå"nån gång efter middan.. men sen fortsätter festen med oss ett bra tag till sen går vi.. kanske inte smyger ut men inte ropar ut det heller... utan bara går ;)
    så kan de fortsätta festen utan oss..  går man runt o tar avsked känns det som att festn dör lite känner jag.. 
  • MatildaMattias
    vinterfrost skrev 2012-11-25 21:48:50 följande:
    Ska ni smita ifrån festen på kvällen eller kommer ni o gå så alla får säga adjö? Vi har lite olika tycken här hemma så skulle vilja höra hur ni gör :)
    Vi ska boka en taxi i förväg och meddela gästerna att vi kommer åka vid 23.30, så de vet det i förväg. Sen säger vi hej då till de vi passerar liksom. :)
  • zoooda

    denna vecka gifter jag mig.. 5 DAGAR! jag är så glad ocg pirrig så ja inte vet vart ja ska ta vägen. två sista jobbardagarna nu sen 2½ veckas semester då vi inte har nånting inbokat.. känns som de kan behövas :D
    har flyttat i helgen så nu e de kaos här hemma med bådas våra saker.. hur ska vi få plats?
    jag som vill ha fint o mysigt här till helgen.. får se hur de går.. får väl gömma flyttkartongerna under en filt eller nåt ;)
    hoppas den här veckan går fort!
    Hjärta 

  • Pekkiisch4
    vinterfrost skrev 2012-11-25 21:48:50 följande:
    Ska ni smita ifrån festen på kvällen eller kommer ni o gå så alla får säga adjö? Vi har lite olika tycken här hemma så skulle vilja höra hur ni gör :)
    Vi ska vara kvar till siste man/kvinna går hem ;D Vi har alltid varit såna när vi ordnar fester :)
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????