• 89lillo

    Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

    Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

    vilka datum har ni?? 

  • Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • martina o affe
    pamjofre skrev 2012-10-26 09:40:15 följande:
    martina o affe.

    Vilket underbart halsband!!  Rock by Sweden?  Hur ser dina matchande skor ut, om man får fråga?
    Yes!! Det är Rock by sweden!!
    Tack så mycket!

    Skorna hittade jag på Nelly.
    Och dom ser ut så här:

  • martina o affe

    Glömde ju säga att jag fick mitt halsband idag, så väntar på en av mina tärnor som ska komma så jag äntligen kan prova allt!!!

  • CoG

    Du har väl någon som fotar??


    martina o affe skrev 2012-10-26 18:03:14 följande:
    Glömde ju säga att jag fick mitt halsband idag, så väntar på en av mina tärnor som ska komma så jag äntligen kan prova allt!!!
  • martina o affe

    Behöver någon och hjälpa mig på med allt.. hihi
    Men fotar gör vi nog inte.. Vill inte att det ska finnas någon chans till att min fästman ens anar hur min klänning ser ut..
    Han har sett allting utom den!

  • Krystal

    20 juli kanske vi skulle ta å titta närmare på...för det går ju att räkna ut, 13-07-20.... 13+7=20, eller 20/7 -13 blir 20-7=13

  • mimsan74

    jag och min sambo planerar att gifta oss i juli nästa år. det datum vi planerar är den 20 juli. varför vi spånar på det datumet vet jag inte. kändes bara rätt i alla fall för mig.
    detta blir mitt andra bröllop och hans första.
    även om det blir mitt andra är det ändå många saker att komma i håg. 

  • CoG

    Vad kul, välkommen till tråden!

    Det är bröllop nr 2 även för mig, men inte min blivande.

    Hur är dina tankar kring ett andra bröllop.
    Är du inne på att göra det så olikt det förra som möjligt.
    Eller kör du på det du gillar, oavsett om det blir likt det tidigare?


    mimsan74 skrev 2012-10-27 13:09:27 följande:
    jag och min sambo planerar att gifta oss i juli nästa år. det datum vi planerar är den 20 juli. varför vi spånar på det datumet vet jag inte. kändes bara rätt i alla fall för mig.
    detta blir mitt andra bröllop och hans första.
    även om det blir mitt andra är det ändå många saker att komma i håg.
  • johannaochdennis

    Åh här händer det grejer!


    Pyttis! Vilken ljvlig klänning!! Är också väldigt inne på Tyll, tycker det är ljuvligt! Ska verkligen bli roligt att se ditt slutresultat sedan!


    WOW Martina vilket halsband och vilka skor!! Shit va snyggt! Va duktiga ni är som kommit så långt! Här sitter jag med min första bröllopstidning köpt, haha. Vet inte alls hur jag vill ha min klänning! Men dekorationen på festen har jag iallafall väldig koll på ;) Nu ska man bara hitta lokal också.. Skulle åkt och kikat i helgen, men så fick barna vattenkoppor förra veckan, så varit lagom isolerade.

  • martina o affe
    johannaochdennis skrev 2012-10-28 19:42:12 följande:

    WOW Martina vilket halsband och vilka skor!! Shit va snyggt!


    Tackar så mycket!
    Jag visste inte heller i börjar hur jag ville något skulle se ut, men sen när jag bara skulle ut och prova vilken sorts modell av klänning jag passade i. Då hittade jag DEN klänningen och sen börjad dom andra bitarna bara falla pplats i huvudet.. Så det kommer!!!
Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!