Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...
vilka datum har ni??
Hej, vad kul att vi blir fler och fler!
Här är en bild prototyoen till vårat inbjudningskort.
Det blir nog inte så stor skillnad då det är helt klart.
Vi har grönt och vitt som färgtema
åh vad underbart det är. Nu kan jag bocka av klänning på att fixa listan. Hittade den i första butiken jag gick in och jävlar vad trevliga och hjälpsamma dom var. helt underbart.
Angående inbjudningskorten så hade jag först tänkt göra dem själv, men är inte superduktig på att pyssla + att det blev billigare att beställa och att jag sparar tid! Va spännande att ha bestämt klänning! Känner jag mig själv så kommer jag ändra mig 100 ggr innan jag bestämmer mig!! Hur har ni tänkt göra på bröllopsdagen med fotografering? Ska ni ta kort innan eller efter? Vi här pratat om att inte alls se varandra förrän i kyrkan Vad ska ni ha för dekorationer förutom dukningen, alltså i tak eller väggar, behöver tips???
Hoppar in i tråden. Vi har också ett bröllop planerat den 5 juli Har mkt planer i huvudwt om hur allt ska vara, men inte riktigt kommit till skott med allt ännu :-P
inte exakt den här men i samma stuk. Tvådelad med en tyllkjol med släp nedtill och en korsett med strass upptill.
Du kommer att vara hur vacker som helst på ER dag :)
inte exakt den här men i samma stuk. Tvådelad med en tyllkjol med släp nedtill och en korsett med strass upptill.