• 89lillo

    Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

    Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

    vilka datum har ni?? 

  • Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • CoG

    Tack så mycket :)


    Pyttis skrev 2012-10-23 08:58:08 följande:
    oh så fin! jättesnygg på dig med!
  • johannaochdennis

    Åh CoG den var ju ljuvlig!!!! =) Jag gillar när klänningarna visar figuren och när det händer lite =) Jag vill också leta klänning!!! I Januari åker vi, några kompisar och jag, till göteborg för att kika =) Sen blir det utgång och käk på kvällen. Ska bli super kul!


    Min mamma & mormor kommer hit till stan för att kolla klänning här med mig, mer för att det är mysigt att ha med dom också =)

  • CoG

    Ja, den är inte helt trist och den blir nog ännu finare då den inte är så skrynklig :)

    Vad mysigt det låter att åka iväg några polare för att prova klänning.
    Och att prova klänning med mamma och mormor blir nog också mysigt.

    Vet du ungefär vad det är du söker efter?
    Vilken typ av klänning tycker du mest om nu, innan du provat?


    johannaochdennis skrev 2012-10-23 13:17:53 följande:

    Åh CoG den var ju ljuvlig!!!! =) Jag gillar när klänningarna visar figuren och när det händer lite =) Jag vill också leta klänning!!! I Januari åker vi, några kompisar och jag, till göteborg för att kika =) Sen blir det utgång och käk på kvällen. Ska bli super kul!


    Min mamma & mormor kommer hit till stan för att kolla klänning här med mig, mer för att det är mysigt att ha med dom också =)


  • johannaochdennis

    Ja det ska bli jätte roligt! Jag & sambon planerar att gå bugg-kurs också, ska bli spännande, haha. Vi har tänkt att ha dansband på festen, våra båda familjer är väldigt dansbandsintresserade och det är lätt att dansa till. Men vi får nog gå nån sorts kurs innan om vi ska dansa inför folk också, haha.


    Jag är väldigt spretig när det gäller val av klänning, vissa dagar är jag väldigt inne på spets, spets, spets och en lätt klänning. Andra dagar är det bara enkel helvit och ibland en med mer puff ;) Så jag hoppas att det mer ska stämma när jag väl provar dom. Ska försöka ta mig ner 2 kg innan januari så jag känner mig i någorlunda form.


    Hade tänkte åkt och hämtat ringen i helgen (jag tar över min mamma & pappas vigselring, de är skilda, men jag tycker den är ljuvlig, med blåa och vita stenar.) Hade tänkt gå till en smyckes affär och se om de kan göra om den eller om jag ska ha kvar den som den är, bara ta in den lite och slipa upp den. Hmm får se.


     


     

  • CoG

    Ja den är fin :)
    Har du en slät guldring som förlovningsring?


    johannaochdennis skrev 2012-10-24 18:44:34 följande:


    Där är den =) Enkel men ändå speciell =)
  • johannaochdennis

    Ja precis, vi ska köpa nya förlovningsringar, så jag får en som är mer i mått med vigselringen och D ska få en lite större, är väll tanken iallafall =) Vi lär väll ångra oss och bestämma oss 1000 gånger innan dagen B är här ;) Har ni kikat nått på ringar?

  • CoG

    :)

    Men det kan ju bli hur fint som helst också och då behöver man inte ångra sig.

    Vi har våra ringar hemma och jag provar dom någon gång ibland för att känna in om det är något som behöver ändras.
    Har kommit på att jag vill göra en liten ändring nu och ska se om det är möjligt.


    johannaochdennis skrev 2012-10-24 23:25:14 följande:
    Ja precis, vi ska köpa nya förlovningsringar, så jag får en som är mer i mått med vigselringen och D ska få en lite större, är väll tanken iallafall =) Vi lär väll ångra oss och bestämma oss 1000 gånger innan dagen B är här ;) Har ni kikat nått på ringar?
  • Krystal

    ja, jag har väl börjat inse att jag också kan ställa mig till skaran av juli-brudar. Hade ju planerna på maj, med det lär inte bli av då så jag börjar väl ställa om siktet till andra hälften av juli...

  • CoG

    Du är så välkommen!!


    Krystal skrev 2012-10-25 10:39:46 följande:
    ja, jag har väl börjat inse att jag också kan ställa mig till skaran av juli-brudar. Hade ju planerna på maj, med det lär inte bli av då så jag börjar väl ställa om siktet till andra hälften av juli...
Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!